کارشناس صنایع، معادن و هلدینگ در گفتگو با «بسیج»:
محصولات کارخانه ارج در جایگاه رقابتی با محصولات سامسونگ بوده است چرا دولت توجهی ندارد؟! کارخانه ارج اگر همچون سایپا و ایران خودرو برای دولت منفعت می داشت وام کلان را به این کارخانه تزریق می کرد تا به تعطیلی کشیده نشود.
کد خبر: ۸۶۹۲۸۸۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

داوود گودرزی کارشناس صنایع، معادن و هلدینگ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص تعطیلی کارخانه ارج اظهار داشت: متاسفانه دولت تدبیر و امید، ناامیدی را برای کارخانجات تولیدی و صنعتی داشته است، علاوه بر ارج، کارخانه آزمایش هم به ورطه تعطیلی رفته است، بسیاری از کارخانجات با مشکلات عدم سرمایه در گردش، عدم تنخواه گردانی و نبود مواد اولیه و واردات بی رویه مواجه هستند.

وی با بیان اینکه دولت جایگاهی را برای تولید داخلی در نظر ندارد افزود: دولت هیچگونه جایگاهی را برای تولید داخل در نظر نگرفته است این در حالی است که دولت اصلا اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد.

گودرزی بیان داشت: محصولات کارخانه ارج در جایگاه رقابتی با محصولات سامسونگ بوده است چرا دولت توجهی ندارد؟! کارخانه ارج اگر همچون سایپا و ایران خودرو برای دولت منفعت می داشت وام کلان را به این کارخانه تزریق می کرد تا به تعطیلی کشیده نشود.

وی در  خاتمه اذعان داشت:  در کشورمان سه مولفه مهم صنعتی را داریم اعم از منابع، تکنولوژی و نیروی انسانی است چطور بهترین موشک را بهترین مهندسان را با آن حساسیت نظامی می پردزیم ولی کارخانجاتن صنعتی را دولت مد نظر قرار نمی دهد.

ارسال نظرات