خبرهای داغ:
استاندار گلستان ؛

از ظرفیت سپاه برای کارهای برزمین مانده استفاده شود/شناسایی 16 هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان گلستان

استاندار گلستان گفت:باید نسبت به تعیین تکلیف چاه‎های غیرمجاز در استان گلستان با توجه به افت آب‎های زیرزمینی اقدامات جدی شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۸۹۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ،حسن صادقلو پیش ازظهر امروز در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد:با هرگونه کارشکنی و ایجاد مانع در راستای اقدامات اقتصاد مقاومتی در استان گلستان برخورد جدی خواهد شد.

وی فعالیت سپاه نینوا گلستان در راستای اقتصاد مقاومتی را یک فرصت برای استان برشمرد و افزود: سپاه مسیر خودش را در زمینه اقتصاد مقاومتی و در راستای ایجاد اشتغال طی می‎کند همه دستگاه‎های اجرایی باید در تحقق اقتصاد مقاومتی به یکدیگر کمک کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه از ظرفیت سپاه برای تقویت و پیشبرد برنامه‎های اقتصاد مقاومتی باید استفاده شود در راستای تعیین تکلیف سایت 4 هزار هکتاری میگو و استفاده از ظرفیت سپاه در این زمینه تاکید کرد.

صادقلو قطب‎بندی قابلیت‎های کشاورزی در استان را اقدامی مثبت از سوی سپاه نینوا استان برشمرد و گفت: پیشهاد قطب‎بندی خوب است اما برای استفاده بهینه و اصلاح قطب‎بندی یک جلسه مشترک بین سپاه و جهاد کشاورزی برگزار شود، سهم اشتغالزایی ناشی از اجرای این پروژه‎های دقیق باشد و پیشنهادات و انتقادات برای بهبود این برنامه مدنظر قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود :بحث زیرساخت‎ها برای ما مسئله مهمی است با توجه به اینکه بخش خصوصی انگیزه‎ای برای ورود به بخش زیرساخت ندارد انتظار است که سپاه در این راستا ورود کند.

استاندار گلستان در خصوص زهکشی 280 هزار هکتار از زمین‎های استان گفت: بخشی از زهکشی این اراضی از طریق دولت در حال پیگیری است اما اعتبارات دولت در این زمینه کم است و نمی‎توان خیلی به این مسئله امید داشت سپاه آمادگی انجام مطالعات را داده است.

صادقلو اظهار کرد: با موسسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) جلسه‎ای داشتیم که قرار است این موسسه بخشی از اعتبار را تقبل کند 150 میلیارد تومان منابع داخل استان آوردند آمادگی سرمایه‎گذاری 210 میلیارد تومان در راستای زهکشی 280 هزار هکتار اراضی استان را دارند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار