رئیس سازمان تبلیغات اشکذر:

رمضان،تنها ماهی است که نام آن در قرآن آمده است/ماه رمضان برای رشد و افزایش ظرفیت انسان است

حجت الاسلام پورقیومی گفت:ماه مبارک رمضان، تنها ماهی است که نام آن در قرآن آمده است و رمضان به معنای "سوختن وسوزاندن" است.
کد خبر: ۸۶۹۲۸۹۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:حجت الاسلام پورقیومی در جمع نیروهای ناحیه اشکذر گفت:ماه مبارک رمضان، تنها ماهی است که نام آن در قرآن آمده است و رمضان به معنای "سوختن وسوزاندن" است خداوند متعال بهانه های زیادی را برای مومنین مخصوصا روزه داران قرار داده تا آنها رامورد لطف وآمرزش قرار بدهد مانند آخر تعقیبات دعای ماه مبارک رمضان می خوانیم"رقبتی من النار" گردن من را از آتش دور کن.

وی در ادامه افزود:بهترین ماه سال که شبهای قدر است را در سه شب 19، 21 و 23 رمضان قرار داد ودعایی که سفارش شده در این روزها خوانده شود که 100فقره دعا دارد دعای جوشن کبیر است که بعد از هر دعا خللصنی من النار می گویم ای خدا مرا از آتش نجات بده.

پورقیومی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان نور است انسان در نور افراد ومسیر را می شناسد انسانی که در نورانی ماه مبارک رمضان در نمازها ی یومیه ونماز های در ماه رمضان به راحتی مسیر را انتخاب کند وحرکت کند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان برای رشد وافزایش ظرفیت انسان است گفت: اگر کشاورزی بخواهد دانه ای بکارد فصل بهار را انتخاب می کند که موقعیت جوی زمین وآسمان و....که رشد این دانه بهتر عمل کند وماه مبارک رمضان بهاری است که انسان می تواند ظرفیت خود را بالا ببرد.

رئیس سازمان تبلیغات اشکذر گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن است وقرآن نازل شد وختم قرآن خواندن قرآن گوش دادن به قرآن ونگاه به قرآن همه ثواب دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار