رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر خرم آباد گفت: پل مازیار و جهادگران خرم آباد با حضور وزیر کشور افتتاح می شوند.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۰۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، عزیزپور در جلسه کمیسیون برنامه و بودچه شورای شهر خرم آباد با اشاره به آسفالت پل مازیار، گفت: پل مازیار و پل جهادگران خرم آباد با حضور وزیر کشور افتتاح می شوند.

وی با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه با اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ترمینال برون شهری خرم آباد موافق است، افزود: از پروژه ترمینال بازدید کرده ایم و اگر با همین روندی که در حال انجام است دنبال شود تا شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر خرم آباد گفت: ترمینال خرم آباد دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است و در حال حاضر نیز در مرحله نازک کاری است.

وی با بیان اینکه با پرداخت 100 هزار تومان به هر خانواده از 94 خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرداری به مناسبت روز جانباز موافقت شد، تصریح کرد: در این جلسه شهرداری درخواست دو وام 10 میلیارد تومانی یکی برای پروژه‌های نیمه تمام و آغاز پروژه‌های جدید و دیگری برای ساخت و تجهیز کارگاه برای چهار پروژه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در خرم‌آباد داشته است که با توجه به بالا بودن مبلغ وام‌ها، شورا از شهرداری خواسته که ریز مخارج این دو وام 10 میلیارد تومانی را اعلام کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه با دریافت وام 400 میلیون تومانی برای تکمیل ساختمان سازمان پارک‌ها و فضای سبز خرم‌آباد موافقت شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه با پرداخت پنج میلیون تومان به کشاورز خسارت دیده در عملیات احداث پارک محدوده پل شاپوری نیز موافقت شد
ارسال نظرات