خبرهای داغ:
یادگاه شهیدان علم

طلبه شهیدی که جزو نخستین نیروهایی بود که وارد خرمشهر شد

برادران و خواهران عزیز در نعمات الهی تفکر کنید و قبل از انقلاب خود را با بعد از انقلاب مقایسه کنید و بدانید که خداوند قادر و متعال در یک لحظه همه چیز را عوض می کند .
کد خبر: ۸۶۹۲۹۴۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طلبه شهید وهب ارجینی، هشتم خرداد سال 1348 در روستای ولازجرد از توابع تاکستان دیده به جهان گشود.

 دوران کودکی را در کنار پدر ومادری عاشق اهل بیت(ع)، مؤمن ومتقی سپری کرد وبا رسیدن به سن مدرسه تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش آغازکرد وبا توجه به هوش و استعداش این مقطع را با موفقیت به پایان رساند.

او با ثبت نام درمدرسه علمیه شیخ الاسلام شروع به تحصیل علوم حوزوی کرد.

روح بزرگ وتکامل یافته اش که تشنه علوم اسلامی بود وخواهان بهره مندی از دریای عظیم فقه جعفری او را به شهر مقدس قم کشاند و با هجرت به آن دیار و سکونت در مدرسه حقانی، از محضر عالمان این مدرسه بهره مند شد.

شهید ارجینی همزمان با تحصیل در حوزه علمیه طی چند مرحله نیز راهی جبهه ها شد تا نگذارد دشمنان این خاک مقدس را در تصرف خود در آورد.

وی اولین بار در شهریور ماه 1362 به جبهه اعزام شد وبه علت کمی سن اجازه حضور به او ندادند ودر پشت جبهه به خدمت مشغول شد.

 این طلبه شهید، 18 ماه در جبهه ها حضور داشت و بارها در عملیات های مختلف شرکت می کرد، از جمله در عملیات بیت المقدس بود که به عنوان تخریب چی به همراه دیگر رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر  حضور داشت و جزو اولین نیروهایی بود که به خرمشهر وارد شد.

شهید ارجینی در روز 10 تیر 1365 در منطقه قلاویزان(شهر مهران ) به خیل عظیم شهدای اسلام وایران پیوست.

وی در بخشی از وصیت نامه خود می نویسد:(برادران وخواهران عزیز در نعمات الهی تفکر کنید وقبل از انقلاب خود را با بعد از انقلاب مقایسه کنید وبدانید که خداوند قادر ومتعال در یک لحظه همه چیز را عوض می کند همانطوریکه دیدید .پس هر لحظه وآنی آماده سفر آخرت باشید .

شما ای جوانان عزیز هر چه می توانید خود را بسازید ودر جوانی قدر خویش بدانید تا در پیری پشیمان نشوید که سودی ندارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار