خبرهای داغ:
فرمانده هنگ مرزی اترک گفت:تناسب جسمی و فیزیکی بدن یکی از شاکله های اصلی در زمینه خدمت در حوزه نظامی کشور است که باعث ارتقاء عملیات های نیروهای نظامی می شود.
کد خبر: ۸۶۹۲۹۷۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،محمدرضا صمدزاده در جلسه تعامل روسای هیات ورزشی با فرمانده هنگ مرزی به مناسبت هفته ناجا گفت : از انجائیکه ورزش در سلامت روحی و جسمی یک جامعه موثر است و باعث کاهش آسیب های اجتماعی به صورت غیرمستقیم می شود و برآنیم با خرد جمعی و تدابیر لازم با هیات ورزشی ، برنامه هایی را در هفته ناجا به صورت مسابقات و همایش های ورزشی داشته باشیم. 
محمدرضا صمدزاده افزود : تناسب جسمی و فیزیکی بدن یکی از شاکله های اصلی در زمینه خدمت در حوزه نظامی کشور است که باعث ارتقاء عملیات های نیروهای نظامی می شود.
وی تصریح کرد : هیات های ورزشی می توانند برنامه های خود را در قالب هفته ناجا به صورت مسابقه یا همایش برگزار نمایند تا ما هم بتوانیم از این ظرفیت استفاده نمائیم.
معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس در این جلسه گفت : در اوقات فراغت سنین بین 14 تا 17 سال در هیات های ورزشی مختلف جهت گذراندن تابستان و اوقات فراغت ثبت نام می نمایند که این امر باعث کاهش بسیاری از جرایم خواهد شد.
تیموری افزود : در هفته نیروی انتظامی هنگ مرزی اترک و نیروی انتظامی مشترکاً برنامه هایی را برگزار می نمایند که بخشی از آن در قالب مسابقات ورزشی است.
وی تصریح کرد : علاقمندان به ارائه شعار سال با توجه به موضوع آموزش همگانی می توانند شعارهایی را در این قالب ارائه دهند که به بهترین آن جوایزی اهدا خواهد شد.
سید تقی میرباقری رئیس هیات تیراندازی و نماینده هیات های ورزشی گفت : اگر بتوانیم قهرمانان استانی و کشوری رشته های مختلف ورزشی را در زمان خدمت نظام وظیفه جذب نیروی انتظامی نمائیم می توانیم از انان در جهت برگزاری مسابقات استفاده نمائیم.
وی افزود : 43 هیات ورزشی در شهرستان وجود دارد که 20 هیات آن فعال است و 18 باشگاه پرورش اندام و بدنسازی در شهرستان فعالیت دارند که قریب به 5 هزار نفر از جوانان در آن فعالیت می نمایند.
در این جلسه پیشنهاد شد یک روز از هفته نیروی انتظامی رژه دو میدانی – موتور سواری و دوچرخه سواری از میدان مرکزی به سمت هنگ مرزی اترک به صورت نمادین و در طول مدت نیم ساعت در سطح شهر برگزار گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها