تصمیم عجله ای شورای اسلامی خلخال برای آسفالت سریع مناطع مختلف خلخال متاسفانه با وضعیت نابسامانی روبرو شده است و شورای اسلامی شهر خلخال همه جا را آسفالت کرده مثل این آسفالتی که در تصویری می بینید.
کد خبر: ۸۶۹۳۰۴۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، شورای اسلامی شهر خلخال در 10 ماه گذشته خیابان و کوچه ای نمانده که در شهر خلخال آن را اسفالت نکرده باشد و بیت المالی که با صد زحمت و با نوشتن ده ها نامه از سوی شهروندان به مسئولین شورا و شهرداری داده شده اینچنین معابرشون آسفالت شده است.

البته در همه جای خیابان ها به راحتی می توان کیفیت پایین و کم بودن مصالح اولیه آسفالت را دید اما وقتی انتقاد بکنی می شی آدم بده.

به گزارش ازناو ، درمسکن مهر خلخال که وضعیت خیابان ها به حدی است که فقط باید از نزدیک دید و این عکس ها نمونه از آسفالتی است که شهرداری و تعاونی های مسکن مه با با زیر فشار گذاشتن مردم و گرفتن پول های آسفالت معابرو آماده سازی از آنان و تهدید به ندادن سندمسکنشان به آنان خیابان ها را این چنین آسفالت کردند و سه ماه نگذشته از عمر آسفالت، آسفالت در کف خیابان ولو شده .ترک های آسفالت به حدی است که مردم از این وضعیت آسفالت ناراحت و از مسئولین شهر گله مند هستند.

به گزارش ازناو، ضعف شورای اسلامی در تصمیم گیری و تصمیم سازیها برای آبادانی شهر خلخال تا کنون به جایی نرسیده و شورای اسلامی حتی در انتخاب شهردار برای شهر خلخال تمام انرژی خود را صرف کرده اند و انرژی برای خدمت به شما مردم ندارند.

شورای اسلامی شهر خلخال این حرف مردم است و حق مردم است که حقیقت رابگویند، روزی برای گرفتن یک رای در کوچه هایشان که آسفالت نداشتند خیمه زده اید و حقیقت این است که بیت المال این چنین با عجله در خصوص آسفالت صرف شده ولی بدون زیرسازی لازم ، عدم استفاده از پیمانکار مطلوب ، عدم نظارت بر کار و فعالیت پیمانکار آسفالت شهرداری، به کار گیری مصالح نامطلوب در آسفالت این چنین نارضایتی را در شهر به بار آورده است.

نتیجه کار خودتان را ببینید جای دوری نیست اگر به خودتان زحمتی دهید می توانید در روبروی خیابان هلال احمر و خیابانی که عمر آن کوتاهتر از عمر شورایی شماست نتیجه کارهای نسنجیده خود را می بینید.

به اطلاع مسئولین شهرستان می رسانیم که این خیابان مسکن مهر به شهید ابراهیمی نام گرفته آنچنان هم بار ترافیکی زیادی ندارد که آسفالتش این چنین شیرازه خود را از دست داده است.


ارسال نظرات