خبرهای داغ:
رييس سازمان مديريت وبرنامه ريزي قزوین:

تامین 50 درصد از اعتبارات استان از طریق درآمدهای مالیاتی

رييس سازمان مديريت وبرنامه ريزي قزوین بیان کرد: سال گذشته 50درصد از اعتبارات تملکي استان از طريق درآمدهاي مالياتي تامين شده و ما اميدواريم اين ميزان در سال جاري افزايش يابد.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۱۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به نقل از روابط عمومي اداره مالياتي استان قزوين پور امیدی رييس سازمان مديريت وبرنامه ريزي استان در جلسه کارگروه توسعه اداره کل مالیات استان قزوین،به ضرورت گسترش منابع درآمدي استان، بر وجود ظرفيتهاي بالا در حوزه هاي مختلف جهت افزايش درآمدها و اعتبارات استاني تاکيد کرد.

 وی افزود: سال گذشته 50درصد از اعتبارات تملکي استان از طريق درآمدهاي مالياتي تامين شده و ما اميدواريم اين ميزان در سال جاري افزايش يابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بخشي از درآمدهاي وصولي استان براي پروژه هاي عمراني اختصاص يابد، موضوع اختصاص بخشي از درآمدهاي وصولي استانها به امور زيربنايي و عمراني در برنامه سوم توسعه به اجرا درمي آمد اما در برنامه چهارم و پنجم توسعه حذف شد و ما اميدواريم با احياء سازمان مديريت و برنامه ريزي اين موضوع دوباه به اجرا درآيد.

وی در رابطه با احداث ، تعمير و يا تجهيز ساختمانهاي اداري استان گفت: بر اساس دستورالعمل‌هاي ابلاغي سازمان مديريت و برنامه ريزي اجازه شروع پروژه عمراني جديد را ندارد اما آماده کمک جهت تکميل يا تعمير ساختمانهاي اداري استان است.

در ادامه اين جلسه رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان به پاسداشت تلاشها، زحمات و کسب موفقيتها و جايگاههاي برتر با اهداء لوح تقدير از مديرکل امور مالياتي استان قدرداني نمود.

 

 

1002/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها