نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ولنگاری فرهنگی در شأن نظام ما نیست

نماینده دوره نهم مجلس گفت: این بی بند و باری هایی که در جامعه دیده می شود ولنگاری فرهنگی است که به هیچ عنوان در شأن نظام جمهوری اسلامی ما نمی باشد.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۲۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
حجت السلام مفید کیایی نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: جای تعجب دارد که با این همه گرفتاری که در زمینه فرهنگی داریم و مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت مسائل فرهنگی تاکید می کنند ولی تا این اندازه به این موضوع بی توجهی می شود.

وی افزود: دستگاه ها و نهاد های فرهنگی تعدادشان زیاد است ولی نکته اینجا است که کاری صورت نمی گیرد برای کمیسیون های دیگر مجلس جمعیت زیادی داوطلب شده اند ولی کمیسیون فرهنگی اینقدر مظلوم است انتظار می رفت بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب نمایندگان جدید مجلس توجه بیشتری نسبت به فرهنگ داشته باشند اما این اتفاق نیفتاد.

کیایی نژاد تصریح کرد: تمام دستگاه های فرهنگی باید با برخوردهای خوب و منصفانه و شرع پسند به وظایف خود در زمینه فرهنگ عمل کنند همه وزارتخانه ها موظفند فرهنگ را در اولویت قرار دهند.

وی اظهار داشت: این بی بند و باری هایی که در جامعه دیده می شود ولنگاری فرهنگی است که به هیچ عنوان در شأن نظام جمهوری اسلامی ما نمی باشد هر سازمان و وزارتخانه ای باید کنترل داشته باشد ولی غفلت می کنند و دنبال اینگونه مسائل نیستند در حالی که مسئولین باید در هر جایی مقید به انجام وظایف خود باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار