واکنش نقوی‌حسینی به غارت 13 میلیون دلاری اموال ایران توسط کانادا در گفت‌وگو با «بسیج»:
کد خبر: ۸۶۹۳۱۵۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به  غارت 13 میلیون دلاری دارایی‌های ایران توسط کانادا اظهار داشت: سرقت‎های زنجیره‎ای از اموال ملت ایران توسط امریکا و هم پیمانان او همچنان ادامه دارد و ظاهرا قرار است که این سرقت‎ها به یک سریال تبدیل شود.

نقوی حسینی در خصوص چرایی این مسئله عنوان کرد: دلیل این است که برخی به دشمن اعتماد می‎کنند و مقام معظم رهبری نیز قبل از توافق، در جریان توافق و بعد از آن بارها به دستگاه دیپلماسی و دولتمردان به طور مکرر تذکر دادند که به دشمن اعتماد نکنید.

وی در ادامه این مطلب بیان کرد: دولتمردان به دشمن اعتماد کردند و امروز دشمن زهر خود را می‎ریزد و هر روز شاهد یک سرقت جدید از اموال ملت ایران هستیم و احتمالا باید منتظر سرقت‎های بعدی از اموال ملت ایران باشیم!

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: تعجب ما از این است که چرا دستگاه دیپلماسی انفعالی برخورد می‎کند و از ظرفیت‎های داخل خود برجام استفاده نمی‎کند؟ چرا برخوردهای انقلابی و قاطع با این موضوع صورت نمی‎گیرد؟ مگر مقام معظم رهبری نفرمودند جواب یاوه‎ گویی‎ها را بدهید؟

نقوی حسینی تصریح کرد: اگر جواب انقلابی به یاوه گویی‎ها داده نشود به نظر می‎آید که این یاوه گویی‎ها صحت دارد، لذا باید جواب دهید.

نماینده مردم ورامین در مجلس  در ادامه بیان کرد: این سخن رئیس جمهور که بیان کرده ما بعد از برجام هر روز شاهد گشایش های جدید هستیم، آیا این سرقت‎ها منظور است؟! لازم است دولتمردان و دستگاه دیپلماسی قاطعانه برخورد کنند و به این روند پاسخ داده شود.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: انتظار این است که دستگاه دیپلماسی قدری خود را تکان دهد و محکم و انقلابی برخورد کند؛ اگر این سریال سرقت‎های زنجیره‎ای ادامه یابد ممکن است فردا کشورهای کوچک حوزه خلیج فارس نیز دست به این نوع اقدامات بزنند.
ارسال نظرات