رئیس مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: امسال 46 گروه جهادی بسیج طلاب استان، اردوهای جهادی تابستان را بصورت متمرکز در حاشیه شهر مشهد برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۶۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
حجت الاسلام سید رضا سرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی در تمامی شهرهائی که حوزه علمیه در آن مستقر است دارای پایگاه مقاومت می باشد که در حال حاضر ۱۰ حوزه و ۱۲۰ پایگاه مقاومت بسیج طلاب در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: بسیج طلاب و روحانیون ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ ارزشهای دینی و جهادی ایجاد کرده و این را مرهون تلاش های مجددانه مبلغینی می داند که با عشق خدمت به مردم فعالیت می کنند.

سروربه برنامه های بسیج طلاب در سالجاری اشاره کرد و افزود: با توجه به شعار سال در خصوص اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی و همچنین نقش ترویجی طلاب و روحانیون، تلاش می کنیم تا منویات معظم له را جامعه عمل بپوشانیم لذا تمام اردوهای جهادی را در حاشیه شهر مشهد متمرکز می کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی بیان داشت: با توجه به شناسائی ۳۰ آسیب در حاشیه شهر مشهد، امسال ۴۶ گروه جهادی طلاب و روحانیون در تابستان تلاش می کنند تا برخی ناهنجاریهای این منطقه از جمله؛ طلاق، اعتیاد و … که نیاز به کار تبلیغی و فرهنگی دارند را کاهش دهند.

سرور به سایر برنامه های سازمان مطبوعش اشاره کرد و گفت: تبلیغ دین و تحکیم بنیان خانواده، مقابله با آسیب های اجتماعی و تقویت فرهنگ شهروندی از دیگر مولفه های است که در سطح بسیج طلاب پیگیری می شود.


وی از برگزاری همایش ملی ترویج نماز در فرهنگ رضوی خبر داد و افزود: تاکنون مقالات زیادی از اساتید حوزه و دانشگاه به دبیرخانه همایش آمده و با توجه به تمدید ارسال آثار تا مردادماه امیدواریم بتوانیم به جمع بندی مناسبی برسیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها