نماینده منتخب مردم بهار در گفتگو با «بسیج»:

حقوق میلیونی برخی مدیران برای هیچ کس قابل قبول نیست

پور مختار با بیان اینکه حقوق میلیونی مسئولین برای مردم و هیچ کس قابل قبول نیست افزود: انصاف نیست یک کارمند بازنشسته فیش حقوقی 250هزار تومانی داشته باشد و یک مدیر حقوق 250 میلیون تومانی، این تبعیض و امر غیر قانونی است.
کد خبر: ۸۶۹۳۱۷۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

 محمدعلی پور مختار نماینده منتخب مردم بهار و عضو سابق کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،  با اشاره به حقوق نجومی برخی از مدیران و به خصوص مدیران بانک رفاه اظهار داشت:  فساد اقتصادی مسئولین ناشی از عدم اجرای قانون است ما قانون کافی داریم ولی متاسفانه مسئولین مربوطه در دستگاه های دولتی از جمله  وزات اقتصاد که امور اقتصادی کشور بر عهده وزیر اقتصاد است باید در این خصوص جدیت و شدت عمل به خرج دهد و در عین حال با نظارت اثر گذار جلوی تخلفات را بگیرد.

وی با بیان اینکه  حقوق میلیونی مسئولین برای مردم و هیچ کس قابل قبول نیست افزود: انصاف نیست  یک کارمند  بازنشسته فیش حقوقی 250هزار تومانی داشته باشد  و یک مدیر  حقوق 250 میلیون تومانی، این تبعیض و امر غیر قانونی است،  دستگاه های مختلف از جمله  وزارت اقتصاد و دیوان محاسبات که امر  نظارت بر عملکرد بودجه ها را بر عهده دارند در این زمینه مسئول هستند .

پور مختار گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این حوزه به لحاظ ذاتی ماموریت و مسئولیت دارند که باید با نظارت جدی مانع تخلفات  شوند.

نماینده منتخب مردم بهار خاطرنشان کرد: البته  حدود یک ماه اخیر در مجلس به تخلفات  بیمه مرکزی  ورود کرده و پیگیری هایی صورت گرفته  و با این اتفاق جدید قابل پیش بینی بود که تعداد زیادی از شرکت های دولتی،  نیمه دولتی، بانکها و سایر دستگاه ها از این نوع نابرابری غیر قانونی برخوردار هستند.

عضو سابق کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: مجلس باید وظیفه اش را به خوبی انجام دهد بعد نظارتی را تقویت ضمن اینکه برخورد با مفسدان اقتصادی اموال بیت المال را بازگرداند تا از تکرار آن جلوگیری شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار