برپایی 110 محفل جزء خوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان در سنندج

کد خبر: ۸۶۹۳۱۷۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در دهه آخر ماه شعبان و به منظور استقبال ماه مبارک رمضان، مساجد سطح این شهرستان غبارروبی و نظافت می‌شوند.

وی گفت:این اقدام به منظور آماده کردن فضای مساجد برای اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور عموم مردم؛ کانون های فرهنگی تبلیغی، خانه ها و موسسات قرآنی شهرستان سنندج انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و اهمیت مساجد در این شهرستان عموم مردم باید در راستای نظافت مساجد کوشا باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج خاطر نشان کرد: همه ساله با حضور مسئولان ادارات و عموم مردم مساجد این شهرستان در دهه آخر ماه شعبان غبار روبی می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در ادامه اظهار داشت: ۱۱۰برنامه جزءخوانی قرآن کریمبا حضور مردم در سطح ۱۱۲ موسسه قرآنی سنندج در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی همچنین گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و با همکاری موسسات مردمی محافل انس با قرآن برگزار می‌شود و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت

وی با اشاره به مشارکت خوب مردم برای حضور در برنامه های دینی و مذهبی در شهرستان سنندج عنوان کرد: این محافل در مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: از جمله این برنامه‌ ها قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان برجسته شهرستان، قرائت دعای ختم قرآن و اجرای مداحی و تواشیح در پایان این مراسم جزء‌خوانی است.

وی گفت: ۱۱۲ تشکل فعال قرآنی در قالب موسسات قرآنی و مردمی و خانه های قرآن شهری و روستایی در شهرستان سنندج فعالیت دارند.

ارسال نظرات