کد خبر: ۸۶۹۳۱۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

سرهنگ ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تسلیت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) اظهار داشت: برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در واقع مراسم ادامه راه امام (ره) است.

وی به فلسفه حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام اشاره کرد و گفت: استقبال بسیار گرم و داوطلبانه مردمی که هرساله پرشور تر از سال قبل می باشد ؛ نشان از اشتیاق و همراهی مردم با امام(ره) است که بعد از گذشت 27 سال این عشق و محبت مردم علی رغم تلاش دشمنان سال به سال افزونی پیدا می کند.

وی اذعان داشت: امروزه دشمنان در راستای فراموشی و تحریف شخصیت و اندیشه امام خمینی (ره) تلاش می کنند اما برخلاف این تلاش عشق و محبت مردم نسبت امام راحل و ادامه راه ایشان افزون تر می شود.

حسینی در ادامه با اشاره به دیگر ویژگی های اندیشه و تفکر امام راحل گفت: آزادی، حریت؛ عدالت، پیشرفت و توسعه و احیای اسلام ناب محمدی را امام خمینی (ره) به ارمغان آوردند.

وی گفت: امام (ره) یک شخصیت بارز و بی نظیر تاریخ است و اولین ویژگی اندیشه امام خمینی(ره) اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی است.

وی افزود: امام خمینی(ره) اسلام را از دل قرآن و سنت استخراج کرد و به جهان عرضه داشت و امروز همه جهان اسلام و کشورهای غیر اسلامی تشنه اسلام زلالی هستند که امام خمینی به جهان ارائه کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان به دیگر ویژگی های اندیشه امام خمینی اشاره کرد و گفت: اعتماد امام(ره) به اراده مردم در طول دوران مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ اعتماد به وعده الهی ؛ حمایت از مستضعفان و محرومان جامعه؛استکبارستیزی توجه به وحدت ملی و دوری از تفرقه و تشتت همه و همه برخی از ویژگی های امام راحل عظیم الشان بود.

حسینی در ادامه به سخنان سال گذشته مقام معظم رهبری در مورد امام راحل اشاره کرد و گفت: سال گذشته یکی از هشدارهای رهبری که باید اندیشمندان و اصحاب قلم بیشتر به آن بپردازند این بود که نباید اجازه داد کسی اندیشه و راه امام (ره) را تحریف کند.

وی بیان داشت: برخی جریان های سیاسی و شخصیت ها امام(ره) را بر اساس سلیقه تعریف می کنند و ما امروزه باید آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تلاش کنیم راه افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) تحریف نشود.

ارسال نظرات