عضو سابق کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با «بسیج»:

اگر با مدیران نجومی برخورد قضایی نشود این حساسیت‌ها فایده‌ای ندارد

نکته قابل توجه حلقه مفقوده نظارت است که باید احساس مسئولیت بیشتری داشته و بعد از نظارت برخورد قضایی صورت بگیرد یعنی اگر گزارش هایی ارائه و برخورد قضایی نسبت به این موضوع اتفاق نیفتد قطعا مثمر ثمر نخواهد بود.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۰۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

 فاطمه رهبر نماینده سابق مردم تهران  و عضو سابق کمیسیون اصل 90 مجلس  شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حقوق نجومی برخی از مدیران اظهار داشت: بحث نظارت نکته ای مهم بوده که معمولا در هر جایی از  کشور در حوزه ساختار اداری  و از لحاظ  نحوه عملکرد میزان  حقوق و دستمزدی که پرداخت می شود با مشکل روبرو نشویم.

وی افزود: نکته  قابل توجه  حلقه  مفقوده نظارت است که  باید احساس مسئولیت  بیشتری داشته  و بعد از نظارت  برخورد قضایی صورت بگیرد یعنی اگر گزارش هایی ارائه نشود و با مدیران نجومی برخورد قضایی نشود نمی‌توان به تکرار نشدن این معضل امیدوار بود و این حساسیت‌ها فایده‌ای ندارد.

رهبر گفت:  به نظر می آید با توجه به دستور اخیر مسوولان از بعد نظارت بر دریافتی مدیران همه دستگاه های نظارتی  باید  ساز و کار دقیق و نظارتی منظم نسبت به این موضوع  داشته باشند تا بعد از آن دستگاه  قضا با متخلفین امر برخورد کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار