مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک گفت: مبلغان دین در ترویج فرهنگ اسلامی نقش بسیار ارزشمندی دارند.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۲۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت الاسلام نعیم اربابی در همایش طلایه داران تبلیغ و در جمع روحانیون مبلغ اعزامی از سازمان تبلیغات، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقیر وتشکر از زحمات روحانیون در عرصه تبلیغ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انقلابی ماندن حوزه های علمیه، اظهارکرد: یک روحانی از دیدگاه مقام معظم رهبری باید دارای سه خصویت باشد.خصوصیت اول عهده دار بودن هدایت دینی و معنوی مردم،خصوصیت دوم عهده دار بودن هدایت سیاسی مردم و خصوصیت سوم همکاری وغمخواری با مردم است.

وی، اضافه کرد:یک مبلغ دینی نباید فقط به ترویج مسائل معنوی بپردازد بلکه درکنار معنویت باید در بعد مسائل سیاسی نیز روشنگری کند.

حجت الاسلام اربابی ادامه داد: امروز دشمن برای نفوذ و ایجاد ضعف در اعتقادات جوانان روی افکار آنها کار می کند. دشمن اسلام دروغین را از طریق ماهواره و فضای مجازی تبلیغ می کند اسلام تکفیری که منشا آن عربستان است،اسلام سکولار که منشا آن ترکیه است و اسلام تکفیری شیعه که زاییده افکار سید صادق شیرازی و محل آن نیز انگلستان است گوشه ای از تبلیغات سوء دشمن است.

وی افزود: امروز در کشور ما نیز عده ای اسلام رحمانی را تبلیغ می کنند و دشمن با اسلام بدلی در مقابل اسلام ناب صف آرایی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک، تصریح کرد: منبرها و مجالس قرآنی در ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت بنیه اعتقادی جوانا ن و مردم در برابر هجمه تبلیغات دروغین دشمنان است.

حجت الاسلام نعیم اربابی در پایان نیز اهداف نامگذاری سال 95توسط مقام معظم رهبری به سال، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را تشریح کرد و خواستار تبیین شعار سال در منابر و محافل مذهبی توسط روحانیون و مبلغین دینی شد.

ارسال نظرات