سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مطرح کرد

رفع کمبود تخت‌های ویژه بیمارستان‌های هرمزگان/‌کاهش استرس مراجعان به اورژانس با به‌کارگیری بهترین نیروها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تاکید بر افزایش تخت‌های ویژه در بیمارستان‌های هرمزگان گفت: لازم است با هدف کاهش استرس بیماران، بهترین نیروها در اورژانس بیمارستان‌ها به‌کارگیری شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سید حسین داوودی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اظهارداشت: کیفیت تریاژ در اورژانس بیمارستان‌ها باید ارتقا یابد.

وی در ادامه با اشاره به تکریم بیماران در ابتدای ورود به بیمارستان بیان داشت: بایستی با رعایت حقوق بیماران در جهت کاهش اضطراب و استرس مراجعان در بدو ورود به بیمارستان تلاش شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تاکید بر ارائه بهترین خدمات در اورژانس‌ها تصریح کرد: به‌کارگیری بهترین نیروهای بیمارستان اعم از پرستار، بهیار، بیماربر و ... در اورژانس مدنظر قرار گرفته شود.

داوودی در ادامه افزود: برای دستیابی به این هدف برگزاری دوره‌های آموزشی برخورد با بیمار برای کارکنان بیمارستان نیز در دستور کار قرار دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه توسعه اورژانس بیمارستان شهید محمدی در اولویت برنامه های بیمارستان قرار می‌گیرد تصریح کرد: در همین راستا سایر بیمارستان‌های استان با هدف کاهش مراجعات به این بیمارستان تقویت می‌شود.

وی مهمترین رویکرد اجرایی دولت یازدهم را برنامه تحول نظام سلامت عنوان کرد و افزود: همه باید برای به سرانجام رساندن این طرح ملی گام برداریم.

داوودی با اشاره به کاهش هزینه‌های درمان مردم با اجرای این طرح بزرگ ابراز داشت: تلاش برای جلب رضایت مردم وظیفه ماست، به عنوان مجریان طرح باید دقتد عمل داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه حضور بیماران در بخش اورژانس بیمارستان موقفتی است افزود: مراجعین به اورژانس می‌بایست ظرف مدت 6 ساعت تعیین تکلیف شوند.

وی رسیدگی به وضعیت بیماران بدحال و اورژانسی را وظیفه بخش اورژانس عنوان کرد و گفت: فرایند تریاژ، هم از لحاظ ارتقای کیفیت و هم از نظر بهره‌برداری منابع باید مورد توجه مدیران بیمارستان ها قرار داشته باشد.

داودی در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: با توجه به کمبود تخت‌های ویژه در بیمارستان‌ها سعی بر این است در جهت توسعه و افزایش تخت‌های ویژه در استان بر اساس اولویت اقدامات لازم انجام شود.

ارسال نظرات