مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: به برکت جانفشانی ایثارگران، نظام اسلامی در اوج اقتدار و عظمت است.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۰۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان با حضور در منزل 6 جانباز 70 درصد شهرکرد از ایثار و فداکاری؛ جهانبخش آغاجری، سیدرسول هاشمی، علی جمعه نامداری، صفدر مومنی، غلام مرادی و اسکندر آذر خراجی ، تجلیل کرد.

فریبرز نجفی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: به برکت جانفشانی و ایثارگری این عزیزان است که نظام اسلامی در اوج اقتدار و عظمت است و روز به روز بر عزت و اقتدار آن افزوده می شود.

وی افزود:جانبازان و ایثارگران، یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که با ایثارگری‌های خود در راه دفاع از خاک پاک این مرز و بوم، اجازه تعدی دشمن به این مرز و بوم را ندادند.

نجفی خاطر نشان کرد: تمام اقشار مختلف مردم به خصوص مسئولان باید بدانند که اگر جانفشانی و فداکاری جانبازان و شهدا نبود عظمت و اقتدار امروز ایران زمین نیز وجود نداشت و دیدار با این عزیزان و رسیدگی به مشکلاتشان کمترین کاری است که می توانیم برای آنان انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران ادامه داد: شما به معنای واقعی شهید زنده هستید، چراکه گرچه به توفیق شهادت نائل نیامدید؛ اما در طول سال‌های پس از جنگ با سختی و تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت حماسه عشق و ایثار و ازخودگذشتگی را آفریدید.

ارسال نظرات