خبرهای داغ:

اجرای 19 کیلومتر شبکه گاز در اندیمشک

رییس اداره گاز شهرستان اندیمشک از اجرای 19 کیلومتر شبکه گذاری گاز و نصب 700 انشعاب در مناطق توسعه یافته این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگاربسیج از اهواز، فرید ابوالعباسی بیان کرد: این طرح در مناطق کوی آزادی لور، کوی جانبازان، کوی رسالت و منطقه پشت مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 889 میلیون ریال اجرا شد.


وی گازرسانی به شهر بیدروبه از توابع بخش الوار گرمسیری و روستاهای قلعه رزه و ولیعصر از طریق اجرای cng با اعتبار 37 میلیارد و 600 میلیون ریال را از دیگر طرح های گازرسانی اجرا شده در اندیمشک برشمرد و افزود: نصب 2 هزار و 500 کنتور و رگلاتور مشترکان گاز طبیعی با اعتبار 800 میلیون ریال و همچنین نصب 100 علمک توسط اداره گاز در نقاط پراکنده اندیمشک با اعتبار بالغ بر 469 میلیون ریال از دیگر خدمات اداره گاز شهرستان اندیمشک بوده است.

ابوالعباسی اظهار داشت: این طرح ها از تعهدات سال گذشته بوده که به اتمام رسیده و در مجموع در سال گذشته 54 میلیارد و 758 میلیون ریال برای طرح های گازرسانی در شهرستان اندیمشک هزینه شد.

رییس اداره گاز اندیمشک نصب 600 انشعاب در شهر بیدروبه و روستاهای قلعه رزه و ولیعصر،اجرای 55 کیلومتر شبکه گذاری برای گازرسانی به روستاهای بالارود، گلخانه، محمدخان، کوشکی و سایر روستاها، اجرای 155 کیلومتر شبکه گذاری روستاهای بخش الوار گرمسیری مسیر بیدروبه تا مازو همچنین نصب 200 کنتور و رگلاتور را از برنامه های شرکت گاز اندیمشک در سال 1395 عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها