خبرهای داغ:
فرمانده قرار گاه عملیاتی کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب غرب گفت: اکنون هیچ خطری مرزهای ما را تهدید نمی‌کند و نیروهای مسلح و مردمی در سراسر سرزمین ایران هوشیار و قاطعانه برابر هر تهدید احتمالی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۳۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگاربسیج از اهواز، سردار احمد خادم الشهدا اظهار داشت: امروز جوانان بیشترین حامیان رزمندگان مدافع حرم در مبارزه با گروه‌های تکفیری و حفاظت از حرمین شریفه اهل بیت (ع) هستند و این منطق و شور و شوق و بصیرت به زودی شکستی سنگین به دشمن وارد خواهد کرد.

وی افزود: این منطق و راه ایران اسلامی را در دوران معاصر از گذرگاه‌های سخت داخلی و بین المللی با صلابت و عزت خارج کرده و اقتدار ایران اسلامی را بیش از گذشته در عرصه برون مرزی طنین انداز نکرده و سبب دشمنی و واهمه صهیونسیت و آمریکا از ایده و تفکر انقلاب شده است.

فرمانده قرار گاه عملیاتی کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب غرب عنوان کرد: بعد از پایان دوران دفاع مقدس این ارزش‌ها در جامه کمرنگ شده بود ولی با ایثار شهدا مدافع حرم دوباره این روحیه به میان جوانان ما آمد و حیاتی مجدد گرفته است.

وی گفت: راه و منطق شهدا ایثار و و افتخار ماندگار در تمامی عرصه‌های داخلی و بین المللی است و ما وظیفه‌ای مهم در پاسداشت و تبیین شایسته این مقوله داریم.

سردار خادم الشهدا بیان کرد: ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی و داخلی به برکت شهدای مدافع حرم به یک قدرت برون مرزی در محور بیداری و مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، معلوم نبود که تکفیری‌ها چه کارهایی انجام می‌دادند، جان فشانی و رزم فرزندان ایران اسلامی در نبرد با گروه‌های تکفیری و فرار آنها جلوه‌ای ممتاز از راد مردی و روحیه مقاومت و بیداری اسلامی است.

فرمانده قرار گاه عملیاتی کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب غرب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به دشمنان انقلاب در ارتباط با خطر حمایت از گروه‌های تکفیری هشدار داده بود و با رهنمودهای خود به دنبال تبیین مسیر حق برای حامیان منطقه‌ای گروه‌های تکفیری در عرصه برون مرزی و بیدار شدن آنان از خواب غفلت بوده است.

وی گفت: شهدای مدافع حرم محدود به یک مرز و تفکر نیستند و این شهدا متعلق به همه ملت‌ها، جامعه بشریت و روح انسانی هستند و گفتمان این منطق و مسیر شهدا و رزمندگان مدافع حرم، امروز در جای جای جهان رشد و گسترش پیدا کرده و به ندای مظلومان و محرومان جهان تبدیل شده چرا که شهادت شهدای مدافع حرم بر اساس عقلانیت و معرفت بود و با مرگ آگاهانه خود بر ایمان و اطمینانی سرشار از سیره و کلام اهل بیت (ع) تاکید کردند.

سردار خادم الشهدا بیان کرد: اکنون هیچ خطری مرزهای ما را تهدید نمی‌کند و نیروهای مسلح و مردمی در سراسر سرزمین ایران هوشیار و قاطعانه برابر هر تهدید احتمالی ایستاده‌اند و امروز مقاومت به اوج افتخار و اقتدار خود رسیده و اجازه هیچ سوءاستفاده‌ای به دشمنان انقلاب و داعشیان زمان نخواهد داد.

وی افزود: مردم شهر ولایت مدار اندیمشک با حضور پر شور و ماندگار خود در آئین استقبال و خاک سپاری شهدای مدافع حرم خود عزت و افتخار و ایثار خود را در هشت سال دفاع مقدس و حماسه 4 آذر ماه 1365 در تاریخ معاصر زنده ساختند و امروز با اطمینان می‌توان گفت اندیمشک دین خود را به انقلاب ادا کرده است.

انتهای پیام/ض

ارسال نظرات
پر بیننده ها