خبرهای داغ:
شرکت ملی گاز ایران بابت احداث پروژه ساخت سایت اداری اداره گاز باغملک ۴۵ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفت.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۴۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
احتمال لغو پیمان احداث پروژه ساختمان اداره گاز به دلیل عدم همکاری شهرداری باغملک بابت هزینه پروانه ساختمان به مبلغ هزینه ۴ میلیارد و بیست میلیون ریال پیش بینی می شود.

اداره گاز شهرستان باغملک از ۷۰ نیرو تشکیل شده و به علت نداشتن سایت اداری استاندارد, یک باب منزل ویلایی به مساحت ۳۰۰ متر را در پاین شهر جهت انجام کلیه امورات اداری و عملیاتی اجاره کرده اند.
گفتنی است فضای غیر استاندارد این مکان کار را برای انجام امورات کل شهرستان باغملک تنگ کرده و در ادامه بعلت تردد وسایل نقلیه و مراجعین به این اداره نارضایتی ساکنین خیایان بن بست را به همراه داشت.
با پیگیری مسئولین مربوطه از طریق استان,شرکت ملی گاز ایران جهت احداث پروژه ساختمان اداری و عملیاتی بودجه ای معادل ۴۵ میلیارد ریال را در نظر گرفته اند که از طریق اداره گاز استان خوزستان مناقصه گذاشته شد و تمام مراحل پرداخت این هزینه نیز توسط استان طی خواهد شد.
اداره گاز باغملک پس از انجام تمام مراحل قانونی یک قطعه زمین با مساحت ۹۷۰ متر به مبلغ ۴۷۰ میلیون را در کوی رستم آباد جنب رستوران علیزاده خریداری کرده و با نظارت کارشناسان استانی آغاز عملیات ساخت این پروژه رقم خورد.
طی تماس تلفنی که با ریاست اداره گاز باغملک و اطلاعات به دست آمده,این اداره در حال انجام مراحل قانونی صدور پروانه ساختمان اداری به شهرداری مراجعه کردند که شهرداری باغملک جهت صدور پروانه اداری مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال احتساب کرد که بایدبه صندوق درآمد شهرداری پرداخت میشد.
شرکت گاز استان خوزستان با مبلغ فوق به شهرداری جهت تغییر کاربری مخالفت خود را اعلام کرد و اعلام داشتند که این مبلغ با تعرفه ها همخوانی ندارد و امکان پرداخت این هزینه امکان پذیر نیست.
ضمن اینکه طی جلسه ای که اداره گاز باغملک با شهرداری و شورا برقرار کرد این مبلغ تنها ۳۴۰ میلیون ریال کاهش داشته که باز با نارضایتی شرکت گاز استان خوزستان مواجه شد.
طی شنیدنی های به دست آمده آقایان کریمیان و رمضانی بعنوان عضوهای شورای شهر از این پروژه حمایت و استقبال کردند.
باید خاطر نشان کرد طی مشکلات موجود و عدم همکاری شهرداری و برخی اعضای شورا از این پروژه احتمال میرود که این بودجه از شهرستان باغملک خلرج و در شهرستان دیگر که استقبال شود هزینه خواهد شد.
حال باید مسئولین شهرستان باغملک خصوصا اعضای شورای شهر و شهردار متوجه این قضیه باشند که چنین بودجه ای پس از سالها به اداره گاز این شهرستان اختصاص داده شد, پس عدم همکاری شما شاید باعث لغو این عملیات و آسیب رساندن به روند پیشرفت شهر شود.
نکته قابل توجه این است که شورای شهر باید از این طرح حمایت و استقبال کنند چرا که برخی مسئولین غیر بومی شاید آینده شهرستان برای آنها مهم نباشد.
شورا شهر توسط مردم انتخاب میشنود,پس باید بعنوان منتخب مردم دلسوزانه جهات رفع مشکلات شهرستان قدم بردارند زیرا در آینده متوجه برخی اشتباهات خواهند شد که کار از کار گذشته.
از شهردار باغملک نیز تقاضا میشود که جهت همکاری با اداره گاز باغملک اقدامات لازم را بعمل آورند تا مبادا این بودجه به علل فوق در شهر دیگر استفاده و هزینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها