سعید جوانی در کارگاه ازدیاد جمعیت و موالید ناحیه مرکزی یزد:

نماز،روزه و امربه معروف خانوادگی از راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن

سعید جوانی در کارگاه ازدیاد جمعیت و موالید ناحیه مرکزی یزد نماز،روزه و امربه معروف خانوادگی را از راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن برشمرد.
کد خبر: ۸۶۹۳۴۳۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، کارگاه ازدیاد جمعیت و موالید با محوریت راهی به سوی زندگی بهتر(افزایش جمعیت خانواده سعادتمند) با سخنرانی کشوری "سعید جوان"ی مسئول موسسه فرهنگی هنری عشق همت با حضور فرمانده و اعضای شوراءوبسیجیان حوزه مقاومت بسیج مهدیه و سایر پایگاهای تابعه ناحیه مرکزی یزد در نمازخانه ناحیه برگزار شد.


سعید جوانی در این نشست ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی )مده الظله) مبنی بر ازدیاد موالید با توجه به اعلام تهدید خطر پیری در کشور به تشریحسزارین و سقط جنین به عنوان عوامل کاهش رشد جمعیت کشور پرداخت.

وی با معرفی شهر مازندران به عنوان پیرترین شهر کشور و حضور دشمن درحریم خانه‌ها اظهار داشت:ما باید برای از بین بردن سزارین که الآن در کشور ما به عنوان یک مد و فرهنگ ترویج یافته است ،همت و تلاش نماییم.


سخنران کشوری با اشاره به ممنوعیت سقط جنین در برخی ازکشورها مثل هند،شیلی،نیکا و بیان فتوای آیت الله خز علی درباب مصیبت عظمی بودن این عمل و بیان برخی از آیات قرآن مبنی بر منع کشتن فرزندان از ترس فقر به تشریح این موضوع پرداخت .


سعید جوانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال 91 که فرموده بودند :"توان دشمن را دست کم نگیرید" و دستور رهبران یهودی به زنان یهودی مبنی بر انجام هر گناهی درمقابل به دنیا آوردن فرزند در رابطه با توجه واهمیت آنها به زاد وولد و تولید نسل و اشاره به انجام زادولد دراستانهای مرزی مثل سیستان و بلوچستان وعدم انجام آن در کشورایران به خصوص در شهرهایی مثل اصفهان،تهران،مشهد،خراسان و یزد افزود: آمریکا دراتاق فکر خود به منظورحذف و از بین بردن 4 میلیارد جمعیت اضافه از 8میلیارد و دویست میلیون جمعیت کل دنیا تصمیم به شروع این کار از مسلمانان به خصوص شیعه ها گرفته است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری )مده الظله) درباره نفوذ دشمن ومعرفی شبکه‌های ماهواره ای به عنوان زمره وعوامل افسردگی،طلاق و اعتیاد در خانواده ها،نماز،روزه و امربه معروف خانوادگی را از راهکارهای مقابله با نفوذ برشمرد و در ادامه در زمینه بلوغ فرزندان به رفیق بودن والدین با آنها وحرکت آرام و آهسته و عدم دفع و توجه به آنها که نتیجه آن ورود آنها به کافی شاپ و قلیان خانه ها است سفارش نمود.

جوانی با بیان اینکه لباس سپاه رنگ خون و معرف آن است وعدم عنادیت به مقام معظم رهبری (مده الظله) را حاصل و نتیجه پیاده نشدن از قطار انقلاب و نظام است اظهار داشت:کارها باید به صورت بسیجی وار انجام شود.

ارسال نظرات