سرمربی محلاتی تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران :
فلفلی گفت : تورنومنت برزیل نقش بسزایی در شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم داشت و تا فرصت باقی مانده تا برگزاری مسابقات پارا المپیک برای بر طرف کردن نقاط ضعف تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۱۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

جواد فلفلی، سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان کشور گفت : تورنومنت فوتبال پنج نفره برزیل با حضور 6 تیم حاضر در مسابقات پارالمپیک برگزار شد.وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان کشور سابق بر این و در مسابقات آسیایی ژاپن سهمیه وردی به پارا المپیک را دریافت کرده بود و حضور در این تورنومنت نقش بسزایی از شناخت تیم از وضعیت مسابقات داشت.

فلفلی با اشاره به  قرعه کشی مسابقات پاراالمپیک بیان کرد: تیم کشورمان در گروه سختی قرار دارد و همگروهی با برزیل قهرمان جهان، مراکش قهرمان آفریقا و ترکیه قهرمان اروپا کار را برای تیم ما در پاراالمپیک بسیار سخت کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان کشور در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به شناختی که از رقبا داریم و با توجه به شناسایی نقاط قوت و ضعف در تورنومنت برزیل در تلاشیم در مدت باقی مانده تا مسابقات پاراالمپیک با برگزاری اردوهای متعدد نقاط ضعف خود را بر طرف کرده و بتوانیم در مسابقات پاراالمپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال 5 نفره کشورمان در مرحله گروهی پس از تساوی با ژاپن و شکست یک بر صفر از برزیل، با یک گل مکزیک را مغلوب و به نیمه نهایی راه یافت و در مسابقه نیمه نهایی با 2 گل تیم پرقدرت آرژانتین را مغلوب و فینالیست شد اما در فینال با قبول شکست 2 بر صفر در مقابل برزیل میزبان از قهرمانی دور ماند و به مقام نایب قهرمانی مسابقات بسنده کرد.

ارسال نظرات