در دوره تربیت و تعالی نیروهای وظیفه سپاه کمیجان؛
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان گفت: یکی از برکات ماه مبارک رمضان غفران الهی است که شامل حال بندگان می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۱۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام رجبی در مراسم افتتاحیه دوره تربیت و تعالی ویژه سربازان وظیفه سپاه ناحیه کمیجان که در حسنیه این ناحیه برگزار شد با اشاره به برکات ماه رمضان اظهار داشت: رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی است، ماه قرآن و میهمانی خداست.

وی افزود: در این ماه مبارک درهای جهنم بسته می‌شود، در روایات متعددی نقل شده که تمام کسانی که به خداوند و پیامبران ایمان دارند با حفظ شرایط در این ماه مبارک بخشیده می‌شوند و درهای رحمت خداوند به روی آنان گشوده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان تصریح کرد: از برکات این ماه این است که به خاطر فضای معنوی و افزایش ایمان و اعتقاد افراد آمار جرم و جنایات نیز به تبع کاهش می‌یابد و این مهم در گزارشات دستگاه قضایی به خوبی مشهود است، رمضان ماه از بین رفتن رذایل و افزایش فضایل است.

حجت‌الاسلام رجبی با اشاره به دیگر ویژگی‌های ماه رحمت و بندگی خدا گفت: رمضان ماه تقویت اراده و ایمان است در این ماه می‌توانیم  با تقویت اراده به سمت گناهان کبیره نرویم و گناه نکردن را تمرین کنیم.

وی افزود: یکی از برکات ماه مبارک رمضان غفران الهی است که شامل حال بندگان می‌شود، جامعه دینی جامعه‏‌ای است که اهتمام و برنامه‌ریزی لازم را برای رویش و گسترش اندیشه دینی دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان تصریح کرد: دوره‌های تربیت تعالی یکی از بهترین راهکارها برای تعمیق معنویت در سپاه است که با هدف ارتقاء سطح بصیرت، معنویت و بینش دینی برگزار می‌شود.

دوره تربیت و تعالی ویژه سربازان وظیفه در قالب 5 کلاس احکام نماز، سیاسی، صحیح خوانی نماز، آسیب شناسی (مشکلات ازدواج)، مباحث اعتقادی(پرسش و پاسخ) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات