سردار کمال‌آبادی:

سوریه خط مقدم مقاومت است

فرمانده دوران دفاع مقدس سوریه را خط مقدم مقاومت دانست و گفت: اگر مدافعان حرم در سوریه حضور پیدا نمی‌کردند امروز مجبور بودیم در داخل کشور با تروریست‌ها بجنگیم.
کد خبر: ۸۶۹۳۵۴۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ابراهیم کمال‌آبادی در مراسم هفتم شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری‌نیا در مهدیه این شهر با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: نقش لشکر همیشه پیروز سپاه قدس گیلان در دفاع مقدس تعیین‌کننده بود.

وی با اشاره به عملیات آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه، افزود: این عملیات با کمترین ضایعه انجام شده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان اقدام به فتنه‌انگیزی کردند، گفت: دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی ام‌الفساد قرن با انقلاب اسلامی پایان‌یافتنی نیست.

وی تصریح کرد: استکبار روزی طالبان را ایجاد کرد و این فتنه دامن او را گرفت و بعد مجبور شد در افغانستان ورود و با این گروه مقابله کند.

کمال‌آبادی بیان کرد: آمریکا در افغانستان بمباران کور انجام می‌دهد و مردم بی‌دفاع این کشور را به خاک و خون می‌کشد.

وی با بیان اینکه استکبار پس از گروه طالبان داعش را تشکیل داده است، خاطرنشان کرد: استکبار از 86 کشور دنیا بیش از 31 هزار نفر تروریست‌ را در سوریه جمع کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس متذکر شد: اگر مدافعان حرم در سوریه حضور پیدا نمی‌کردند امروز مجبور بودیم در داخل کشور با تروریست‌ها بجنگیم.

وی با اشاره به اینکه سوریه در دوران دفاع مقدس به ایران کمک کرد، یادآور شد: منطقه سوریه و لبنان خط مقدم مقاومت است.

کمال‌آبادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هرجا باشد مقابله و از مظلوم دفاع می‌کنیم و این راهبرد ما است.

وی کشور را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تحریم دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند آمریکا و غرب قابل اعتماد نیست.

با استکبار همسو نیستیم/موشک‌های دوربرد ایران به هدف اصابت می‌کند

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام، خاطرنشان کرد: در برجام آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد و اکنون موضوع موشک‌های ایران را مطرح می‌کنند و به این دلیل همسو با استکبار نیستیم.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم روی پای خود بایستیم باید به جوانان و داخل تکیه کنیم، افزود: با وجود تحریم‌ها توانستیم روی پای خود بایستیم.

کمال‌آبادی گفت: اکنون می‌توانیم ادعا کنیم موشک‌های دوربرد ایران با برد 2 هزار و 500 کیلومتر با اختلاف چند متر به هدف اصابت می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه رزمندگان گیلانی در منطقه حلب سوریه از حرم ائمه(ع) دفاع می‌کنند، یادآور شد: رزمندگان بسیاری خواستار اعزام به سوریه هستند.

جنگ ناجوانمردانه در سوریه و عراق

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اکنون جنگ در عراق و سوریه سخت‌تر از دوران دفاع مقدس بوده و ناجوانمردانه است.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما آماده برای مبارزه با دشمن هستند، شهادت جعفری‌نیا را به خانواده معظم این شهید تبریک و تسلیت گفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار