رئیس سازمان والیبال ساحلی کشور:

برگزاری مسابقات آسیایی والیبال ساحلی در سرعین

رئیس سازمان والیبال ساحلی کشور برای تجهیز زمین و نیز برگزاری مسابقات آسیایی والیبال ساحلی در شهرستان سرعین قول مساعد داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۰۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، رئیس سازمان والیبال ساحلی کشور به همراه غفوری دبیر سازمان والیبال ساحلی٬ به دعوت فلاحی رئیس هیات والیبال استان اردبیل٬ به منظور راه اندازی والیبال ساحلی در شهرستان سرعین حاضر شده و ضمن دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر سرعین٬ از منطقه در نظرگرفته شده برای احداث زمین والیبال ساحلی بازدید کردند.

عزیزخانی٬ رئیس سازمان والیبال ساحلی ضمن قدردانی از رئیس هیات والیبال استان اردبیل برای ایجاد ورزش والیبال ساحلی در استان٬ برای تجهیز این زمین و نیز برگزاری مسابقات آسیایی والیبال ساحلی در شهرستان سرعین قول مساعد داد.

نادر فلاحی رئیس هیئت والیبال استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: توجه به بحث استعدادیابی باید به عنوان مهمترین برنامه های هیئت والیبال شهرستان استان اردبیل باشد چرا که انجام استعدادیابی در کشف بازیکنان جدید و با پتانسیل بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: هیئت والیبال استان اردبیل در انجام برنامه های مفید برای تعالی و توسعه والیبال در استان اردبیل به طور جد از فعالیتهای هیئت های شهرستانی حمایت می کند.

رییس شورای شهر سرعین نیز گفت: رشته والیبال یکی از رشته‌های گروهی و پرطرفدار در سطح کشور و استان اردبیل است که امیدواریم برگزاری این جلسه در راستای پیشبرد اهداف والیبال استان اردبیل موثر بوده و بتوانیم با هم‌فکری در ترسیم نقشه راه برای والیبال استان اردبیل موفق باشیم.

شهردار سرعین نیز افزود: شهرداری سرعین برای کمک به ایجاد و رونق ورزش های همگانی در شهر توریستی سرعین آماده است.




ارسال نظرات