رئیس اداره صنعت نمین خبر داد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین از صدور پروانه بهره برداری 269 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی نمین با ظرفیت اشتغالزایی 6521 نفری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۰۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸

علی جان خسروی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از نمین با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی در شهرستان نمین گفت: در کل این شهرستان 269 فقره پروانه بهره برداری صادر شده که همراه با 6 هزار و 853 میلیارد ریال سرمایه گذاری و با 6 هزار و 521 نفر اشتغالزایی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین همچنین با اشاره به صدور جوازهای تاسیس واحدهای صنعتی در کل این شهرستان گفت: در کل این شهرستان 387 مورد جواز تاسیس صادر شده که برای آنها 36 هزار و 645 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 15 هزار و 802 نفر اشتغالزایی پیش بینی می شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت های صنعتی شهرستان نمین گفت: در شهرستان نمین چهار شهرک صنعتی از جمله شهرک صنعتی شماره دو، ناحیه صنعتی نوجه ده و شهرک های صنعتی خصوصی آرتاپلاست و کرامتی وجود دارد.

خسروی تصریح کرد: در شهرک صنعتی شماره دو، 203 فقره پروانه بهره برداری صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین گفت: این واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری پنج هزار و 222 میلیارد ریال و با اشتغالزایی پنج هزار و 42 نفر به بهره برداری رسیده اند.

وی همچنین به میزان صدور جواز های تاسیس واحد های صنعتی گفت: 311 فقره جواز احداث در شهرک صنعتی شماره دو صادر شده است که برای آنها سرمایه گذاری 15 هزار و 392 میلیارد ریالی با 11 هزار و 344 نفر ظرفیت اشتغالزایی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اداره صنعت و معدن شهرستان نمین پیگیری برای به بهره برداری رسیدن طرح های بالای 60 درصد است، خاطر نشان شد: 29 مورد از این واحدهای صنعتی بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده و با راه اندازی و بهره برداری از آنها زمینه اشتغال یک هزار و 532 نفر فراهم خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر شهرک صنعتی 660 مورد پروانه بهره برداری در سطح شهرستان نمین با یک هزار و 631 میلیارد ریال سرمایه گذاری و با ظرفیت اشتغالزایی یک هزار و 479 نفر صادر شده است.

خسروی افزود: 76 فقره جواز تاسیس نیز علاوه بر شهرک صنعتی شماره دو صادر شده که برای آنها 21 میلیارد و 253 میلیارد ریال سرمایه گذاری و چهار هزار و 508 نفر اشتغالزایی پیش بینی شده است که از این تعداد هشت فقره با اشتغالزایی 386 نفر با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد همراه است.

وی گفت: حدود 35 درصد واحدهای صنعتی شهرستان نمین راکد بود و عمده مشکلات آنها بانکی و نداشتن نقدینگی است که دولت برای فعال سازی آنها اعتبار در نظر گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نمین افزود: متقاضیان جهت بهره مندی از تسهیلات بانکی برای راه اندازی طرح ها، افزایش ظرفیت تولید و اشتغال و تکمیل طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 600 درصد می توانند به سمانه بهین یاب به آدرس www.behinyab.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

ارسال نظرات