خبرهای داغ:
رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان شرایط فعلی بنگاه های تولیدی کشور را سخت و نامساعد توصیف کرد وگفت: برای ایجاد آرامش نسبی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به نظر می رسد که به یک عفو عمومی مالیاتی نیاز داریم.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۵۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در نشست مدیرکل امور مالیاتی استان با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، هیات رئیسه اتاق اصناف و خانه صنعت و معدن و جمعی از منتخبان بخش خصوصی در اداره کل امور مالیاتی استان، اظهارکرد: در فروردین امسال برای بخشودگی جرائم مالیاتی به اداره کل امور مالیاتی تفویض اختیار کامل شد و ما انتظار داریم این بخشودگی ها به صورت کامل و در کمترین زمان اعلام و اجرا شود.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان گفت: اصناف جمعیت بزرگی از جامعه را تشکیل می دهند که اداره امور مالیاتی با اتخاذ تمهیدات ویژه و باسرعت درباره میزان و نحوه دریافت مالیات با آنها توافق می کند در حالی که تمام سختگیری ها برای بخش تولید اعمال می شود و امسال نیز فشار مالیاتی بر این بخش بیش از همیشه رخ داد.
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به شعار سال، رویکرد اداره کل امور مالیاتی را مؤدی محوری با تکیه بر اقتصاد مقاومتی برشمرد و از بخشودگی جرائم مالیاتی مستقیم و ارزش افزوده خبر داد.
مراد امیری با اشاره به پروژه های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای اجرا در سال 95 گفت: طرح جامع مالیاتی کشور که از بهمن سال 92 به صورت آزمایشی در یکی از ادارات استان بررسی و اجرا شد، در بهمن سالجاری در کلیه ادارات اجرایی می شود.
وی درآمد محقق شده در سال 95 را حدود 70 درصد اعلام کرد و افزود: هیچگونه فشار مالیاتی در سال 94 صورت نگرفت و ما به سمتی حرکت کردیم تا حداکثر رضایت مالیاتی را به همراه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها