مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت‌المقدس کردستان خبرداد,

دارالقرآن بسیج در استان راه‌اندازی می‌شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مؤسسه دارالقرآن بسیج استان در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۷۰۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدمهدی جعفری مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه عضوی از جامعه بسیج هستند و باید در برنامه‌های قرآنی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی گفت:بسیج یادگار ارزشمندی از امام راحل است که از زمان شکل گیری تاکنون همواره منشأ خیر و برکات زیادی برای نظام بوده است.

وی از بسیجیان به عنوان نیروهای ارزشی و همیشه در صحنه نام برد و افزود: هرجا که نیاز به وجود این نیروهای مخلص، شجاع، ولایت مدار و انقلابی بوده در میدان حاضر و نقش آفرینی کرده‌اند.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه بیت‌المقدس کردستان از راه‌اندازی دارالقرآن بسیج در استان خبر داد و گفت: مؤسسه دارالقرآن بسیج استان کردستان در آینده بسیار نزدیک در استان راه‌اندازی خواهد شد.

به گفته جعفری، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مؤسسه بعد از راه‌اندازی تولیت برگزاری مسابقات و برنامه‌های قرآنی را برعهده خواهد داشت.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان اوقاف را از سازمانهای فعال و پیشرو در برنامه‌های قرآنی دانست و گفت: اوقاف و سپاه باید از تجارب همدیگر در اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده کنند و امیدواریم برگزاری این جلسه باب جدیدی بر همکاری های بیشتر این دو نهاد باشد.

ارسال نظرات