خبرهای داغ:
مدیر دارالقرآن بسیج اصفهان گفت: استان اصفهان از نظر کادر آموزشی جزء استان‌های غنی است و تا کنون 4 دوره تربیت مربی قرآن کریم توسط دارالقرآن بسیج اصفهان همراه با آموزش 230 نفر در مؤسسه قرآنی بسیج در خمینی‌شهر و شهرهای مبارکه، فلاورجان و زیباشهر به صورت تخصصی برگزار گردیده.
کد خبر: ۸۶۹۳۷۱۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از اصفهان عظیم هاشم‌زاده با اشاره به طرح قرآنی «چتری برای همه» اظهار داشت: این طرح توسط دارالقرآن بسیج استان در ایام تابستان سال 95 در پایگاه‌‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سراسر اصفهان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال در هر پایگاه مقاومت حدود 50 کارگاه آموزشی برگزار می‌شود، افزود: اجرای طرح قرآنی چتری برای همه تا پایان سال ادامه دارد و در آن موضوع «زندگی در سایه قرآن» دنبال می‌شود.

مدیر دارالقرآن بسیج اصفهان با بیان اینکه این طرح به‌صورت مشارکتی و مردمی انجام می‌شود، تصریح کرد: در این طرح کارگاه‌های مختلف آموزشی بر‌اساس قرآن، با نگاه تدبری و انس محور برای خانواده‌ها در پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات برگزار می‌شود که بر اساس آن، ابعاد و جزئیات مختلف زندگی بر اساس قرآن معرفی و تبیین می‌شود، در این طرح روش درست اندیشیدن و درست تدبر کردن درباره آیات قرآن با رویکرد کاربرد مفاهیم و دستورات اسلامی در زندگی پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح مردم علاوه براینکه اعتقاد دارند تلاوت آیات قرآن کریم ثواب دارد، با دستورات اسلامی آشنا می‌شوند و فرمان‌هایی که قرآن کریم صادر کرده را به همراه روایات اهل بیت(ع) به‌عنوان یک دستورالعمل جامع، برای زندگی خود می‌پذیرند و به آن عمل می‌کنند.

هاشم‌زاده درباره مربیان دوره‌های آموزشی قرآن کریم در دارالقرآن بسیج گفت: استان اصفهان از نظر کادر آموزشی جزء استان‌های غنی است و به سایر استان‌ها مربی اعزام می‌کند، تا کنون 4 دوره تربیت مربی قرآن کریم توسط دارالقرآن بسیج اصفهان برگزار شده است.

مدیر دارالقرآن بسیج اصفهان خاطرنشان کرد: در حدود 230 نفر در مؤسسه قرآنی بسیج در خمینی‌شهر و شهرهای مبارکه، فلاورجان و زیباشهر به صورت تخصصی آموزش دیده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها