همایش ورزش باستانی یادواره شهدای مدافع حرم در تربت حیدریه برگزار شد

همایش ورزش باستانی یادواره شهدای مدافع حرم با شرکت بیش از 50 ورزشکار ازاستان های خراسان شمالی،جنوبی ورضوی در گود باستانی شهدای این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۷۷۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، همایش ورزش باستانی یادواره شهدای مدافع حرم با شرکت بیش از ۵۰ ورزشکار از استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی در گود باستانی شهدای این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در آغاز این مراسم ضمن تقدیر از حضور ورزشکاران و بویژه پیشکسوتان ورزش باستانی و پهلوانی به عنوان سرمایه های ورزش آنان را سفیران ورزش در سراسر استان و کشور برشمرد و بر جذب نوجوانان و جوانان از این طریق به حوزه ورزش تاکید کرد.

سیدحمیدرضا امینی همچنین بر استعداد یابی و قهرمان پروری به عنوان یکی از اهداف پیش روی هیأت پهلوانی و ورزشهای زورخانه ای تربت حیدریه اشاره و اوقات فراغت را فرصتی مناسب برای این منظور توصیف کرد.

اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران پیشکسوت باستانی و مدیحه سرایی مرشدین در مدح شهدای مدافع حرم بخشهایی از این مراسم فرهنگی ورزشی بود. گفتنی است ورزشکارانی از شهرستانهای بجنورد، بیرجند، قوچان، نیشابور،کاشمر و تربت حیدریه در این همایش شرکت داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها