خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان خبر داد؛
  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری یادواره 248 شهید ماه مبارک رمضان در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ گرگان با حضور هزاران تن از روزه داران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۱۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری  ، علی اصغر فاضلی  در این خصوص گفت : به فرمایش مقام معظم رهبری یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و لذا در همین راستا با برگزاری یادواره های مختلف سعی می کنیم که نام و یاد و خاطره این عزیزان همیشه در جامعه زنده و جاری و ساری باشد.

فاضلی افزود: در استان گلستان بالغ بر 520 یادواره در طی سال برگزار می شود و همچنین سعی می کنیم که شهدا به مناسبتهای مختلف و همچنین قشری و صنفی نیز به جامعه معرفی گردد و لذا برگزاری یادواره 248 شهید ماه مبارک رمضان هم در همین راستا است.

وی در خصوص نحوه شناسایی این عزیزان گفت : ابتدا بر اساس تقویم نسبت به مشخص کردن ماه مبارک رمضان در هشت سال دفاع مقدس نمودیم و سپس بر اساس تاریخ شهادت ، شهیدان مشخص و سپس از بانک اطلاعاتی نسبت به استخراج عکس ها و بازسازی عکس ها اقدام شد.

در پایان مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان : از اهداف مهم این اداره کل برگزاری مراسم و یادواره ها در حضور اجتماعات بزرگ مردمی است و چون مردم گرگان حضور باشکوهی در شبهای احیاء مصلا دارند لذا با هماهنگی بعمل آمده این یادواره در شب یاد شده برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها