خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در اولین کار گروه شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه صاحب الزمان (عج) از برگزاری آموزش های امر به معروف و نهی از منکر در قالب دوره های عقیدتی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۲۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،سردار سلیمانی با اشاره به این مسئله که آموزش های عقیدتی در سپاه به سمت آموزش های امر به معروف و نهی از منکر خواهد رفت گفت:یگان های استان در در طول یک مقطع زمانی نیرو های خود را جهت شرکت در دوره ها آزاد سازی خواهند کرد.

وی افزود:هدف این است که یگان ها سپاه به سمتی برود که امر به معروف به صورت یک گفتمان در در آید و باعث اقدامات عملی در این زمینه شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه در این دوره ها از مربیان برجسته استفاده خواهد شد گفت: مکان و تجهیزات مناسب برای این دوره ها در نظر گرفته شده تا این آموزش ها از کیفیت خوبی برخوردار گردد.

سلیمانی تاکید کرد:هدف اصلی از این دوره ها درون سازمان است و ما باید در مرحله اول در اجرای این فریضه از داخل سازمان شروع کنیم و مباحث باید معطوف به این امر است و یک موج خوبی در این زمینه در سپاه ایجاد نماید.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد:در این دوره ها تاکید ب بر شیوه های امر به معروف و نهی از منکر کار می شود و مصادیق داخلی آن در سپاه مورد طرح و بحث قرار می گیرد.

وی در پایان گفت:در این دوره ها کتاب واجب فراموش شده در تیراژ 3000 توزیع خواهد شد و مسابقه از آن صورت می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها