انبارلویی در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

ثبت تخلف نفتی دولت در نهادهای نظارتی

سردبیر روزنامه رسالت گفت: تحریم ها به قوت خود باقی هستند و باید ظریف و مجموعه دولت پاسخی برای افکار عمومی ارایه کنند.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۳۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

کاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص اظهارات ظریف در مجلس که ادعا کرد حتی یک تحریم هسته ای و غیرهسته ای طی این مدت اضافه نشده است، گفت: آقای ظریف یک گزارشی از برکات برجام در مجلس ارائه دادند، باید دید در عمل به آنچه که ایشان می گویند تحقق یافته است یا نه!

انبارلویی افزود: ایشان گفتند یک شرکت 5 میلیارد تومان نفت فروخته شده را پرداخت کرده است؛ بحث این است که این اظهارات مورد تایید بانک مرکزی و خزانه داری کل است یا نه؟ ظاهرا در نهادهای نظارتی این تخلف ثبت شده است که در دولت یازدهم مبلغ 2/5 میلیارد دلار نفت فروخته اند و پولش را نداده اند در حالی که آقای ظریف اظهار داشتند که پول نفت را داده اند ولی این اظهارات باید براساس خزانه داری کل و بانک مرکزی تایید شود.

وی ادامه داد: ایشان اظهار کردند حتی یک تحریم هسته ای بعد از برجام وضع نشده است؛ بله ما تمام انرژی هسته ای را داده ایم، آنچه که وضع شد به بهانه های مختلف است، بهانه تروریست، موشک و حقوق بشر و... اینها همچنان باقی است. آقای ظریف باید به این مسایل پاسخ دهد چون قرار بود کل تحریم ها برداشته شود نه بهانه ای که اینها برای تحریم هسته ای داشته اند.

سردبیر روزنامه رسالت با تاکید مجدد بر اینکه تحریم ها به قوت خود باقی هستند و باید ظریف و مجموعه دولت پاسخی برای افکار عمومی ارایه کنند، تصریح کرد: قرار بود با برداشتن تحریم ها اتفاقاتی در کشور بیافتد ولی هیچ اتفاقی رخ نداد و وضع اقتصادی روز به روز وخیم تر می شود؛ اینها مطالبی بود که آقای ظریف باید به آن می پرداخت ولی متاسفانه پاسخی در این زمینه ارایه نکرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار