خبرهای داغ:
فلاحت پیشه:

دولت در تحقق شعارهایش ناموفق بوده است

نماینده مردم اسلام آبادغرب گفت: دولت در حوزه اقتصادی در قبال رکود عملکرد مناسبی نداشت و مشخصا بیکاری افزایش پیدا کرده است و برای مقابله با این معضل هنوز نتوانسته یک طرح عملیاتی و فوری را ارائه دهد.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۴۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، درخصوص فرارسیدن سال پایانی عمر دولت روحانی و میزان تحقق وعده های دولتمردان و رضایتمندی مردم، گفت: برای میزان تحقق وعده ها باید یک معیار مشخصی در نظر گرفت و این معیار قانون برنامه توسعه کشور است؛ هر دولتی موظف است که برنامه توسعه زمان خود را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: دولت در برخی زمینه ها مانند دیپلماسی خارجی توانسته است که فضای آرامی را ایجاد کند؛ دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان نیز عملکرد قابل دفاعی دارد.

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: دولت در حوزه اقتصادی در قبال رکود عملکرد مناسبی نداشت و مشخصا بیکاری افزایش پیدا کرده است و برای مقابله با این معضل هنوز نتوانسته یک طرح عملیاتی و فوری را ارائه دهد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم تحقق وعده های اقتصادی و نارضایتی اکثر مردم از دولت یازدهم آیا آقای روحانی در انتخابات 96 شانسی برای پیروزی دارد یا خیر؟ پاسخ داد: این سوالی است که در همان موقع باید پاسخ داد و مردم در این رابطه تصمیم می گیرند.

وی افزود: در ارزیابی سلبی، رقیبان و رفتار آنها بسیار حائز اهمیت است اما در زمینه دیگر 2 معیار وجود دارد، یکی اینکه دولت تا سال 96 بتواند نرخ بیکاری را تک رقمی کند و اگر دولت تا انتخابات 96 نتواند به وعده های اقتصادی خود عمل کند قطعا با انتقادهای جدی روبرو خواهد شد.

فلاحت پیشه ادامه داد: دوران پسابرجام یکی دیگر از معیارها است، اگر تا سال 96 مردم به طور واضح، شکست تحریم ها را در زندگی خود احساس کنند، دولت می تواند در انتخابات موفق تر عمل کند و در غیر این صورت، آقای روحانی در مواجهه با رقیبان، به شدت مورد انتقاد قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار