فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان گفت: مجموعه سپاه و بسیج توفیقات خود را بلاشک مرهون تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای می‌داند.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۴۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوي، صبح امروز، پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان به دیدار امام جمعه جدید شهرستان بجستان رفتند تا ضمن تبریک منصب جدید از ارشاداتشان استفاده کنند.

سرهنگ علیرضا جنیدی ضمن عرض آرزوي قبولی طاعات و عبادات در ماه پر فضیلت رمضان و آرزوی توفیق درک لیالی قدر اظهار داشت: در معیت مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه، حفای محترم و پرسنل محترم رسمی و وظیفه ناحیه با سه هدف خدمت حضرتعالی رسیدیم.

وی ضمن خیر مقدم افزود: به شهرستانی پا گذاشتید که به لحاظ دینداری و ولایتمداری زبانزد است و از همین جا عرض تبریکی دارم به مردم ولایتمدار و بسیجی بجستان به لحاظ اینکه امام جمعه جدید شهرستان خلف شایسته امام جمعه قبلی حجت الاسلام ایزدی هستند که حقا زحمات زیادی برای شهرستان کشید.

جنیدی اذعان کرد: مجموعه سپاه و بسیج توفیقات خودش را بلاشک مرهون تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای می داند و امروز اگر بخواهد همچنان در این مسیر الهی و ولایی گام بردارد، نیازمند همراهی شما ائمه محترم جمعه می باشد. شکی نیست که بنابر تاکیدات موکد مقام معظم رهبری، داشتن نگاه انقلابی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و از جمله مشکلات اقتصادی و الگوی عملی و موفق اقتصاد مقاومتی می تواند رمز گره گشایی مشکلات کشور باشد.

وی افزود: ما آمادگی کامل را در جهت همکاری با امام جمعه محترم شهرستان به منظور پیاده کردن منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال داریم.

 در ادامه حجت الاسلام حسین وحیدی امام جمعه شهرستان بجستان ضمن خیر مقدم به سبزپوشان حریم ولایت و اشاره به گفته ی امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود کشور نبود، گفت: دشمن برای از بین بردن سپاه و بسیج هر گونه توطئه ای را به کارمی گیرد تا آن را از بین ببرد.
وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران معتقدند که امروز جریان دار نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه است.

حجت الاسلام وحیدی خاطر نشان کرد: دشمنان این سرزمین فقط یک هدف را دنبال می کنند که اگر توانستند یک روزی این سبزپوشان حریم ولایت را از بین ببرند انقلاب را از بین برده اند.

امام جمعه بجستان ضمن اشاره به اقدام افتخار آفرین دریادلان سپاه پاسداران اذعان کرد: اقدام دریادلان سپاه پاسداران در به اسارت کشیدن امریکایی ها در خلیج همیشه فارس در تاریخ امریکا سابقه ندارد که این گونه به ذلت افتاده باشند.

وی افزود: در اوایل ترور های مجاهدین خلق، آنها عمر انقلاب را ۱۷ روز می دانستند، اما به لطف حضور همیشه در صحنه شما پاسداران عمر حکومت به نزدیک ۴۰ سال رسید، کمتر حکومت دینی دیده شده این گونه پابرجا بماند حال وظیفه ما حفاظت و صیانت از نظام و ارزش های آن است.

حجت الاسلام وحیدی در ادامه به حوادث فتنه سال ۸۸ اشاره کردند و گفت: که قصه فتنه سال ۸۸ کمتر از جنگ هشت ساله دفاع مقدس نبود که رهبری با تدبیر عالمانه خود توانست این قصه را به سرانجام برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها