مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد:

مهمترین عامل ماندگاری انقلاب اسلامی داشتن یک رهبرآگاه و مطلع به زمان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد، گفت: مهمترین عامل ماندگاری انقلاب اسلامی داشتن یک رهبرآگاه و مطلع به زمان است.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۶۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، همایش هم اندیشی اساتید و مربیان  با موضوع رمز ماندگاری انقلاب در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد برگزار شد، در این همایش حجت الاسلام والمسلمین دریابارمسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه بشاگرد، گفت: مهمترین عامل ماندگاری انقلاب اسلامی داشتن یک رهبرآگاه ومطلع به زمان است.

حجت الاسلام دریابار،  افزود: یکی ازعوامل ماندگاری انقلاب ما اعقتاد راسخ به قرآن کلام وحی الهی است. با عمل به نصایح وآموزه های قرآن می توان ماندگاری انقلاب اسلامی را تا ظهور حضرت حجت حفظ کرد. از دیگر عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی خون شهداء عزیز و نگه داشتن نام و یاد شهداء است.

این مسئول،  بیان کرد: حقانیت این انقلاب ورویه انقلابی که در مردم وجود دارد و عدم وابستگی به کشورهای غربی خود باعث ماندگاری  انقلاب است.

وی، ابراز داشت: سه باور در وجود امام عزیز ما بود به پیروزی رساندن انقلاب، باور به خدا و کمک های غیبی الهی و اعتماد بهنفس، که انقلاب را واکسینه و ماندگار کرده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار