نماینده دوره نهم مجلس در گفتگو با «بسیج»:

تعطیلی کارخانه‌ها اگر عمدی نباشد یک غفلت بزرگ است

بهرام بیرانوند گفت: امیدواریم در رفتار دولت برای تعطیلی بنگاه های مهم اقتصادی اعم از ارج ، پارس الکتریک و کاشی حافظ و ...عمدی در کار نباشد و اگر عامدانه نباشد غفلت بزرگ دولت است که با واردات محصولات بی کیفیت، کمر اقتصاد ایران را می شکند.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۷۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

بهرام  بیرانوند نماینده دوره نهم مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به گشایش اقتصادی برجام با تعطیلی بنگاه های مهم صنعتی ناسازگار است اظهار داشت: معلوم نیست دولت با چه ادبیاتی با مردم صحبت می کند، آقای ظریف یک وظیفه ای داشت و به مذاکرات ورود یافت ولی ظریف هیچ تخصصی در زمینه تحلیل فضای فعلی کشور را ندارد.

وی با بیان اینکه آقای ظریف وجهه مذاکرات را صرف ناکامی اقتصادی می کند افزود: هیچ گشایش اقتصادی در کشورمان اتفاق نیفتاده است و رفع تحریم اقتصادی در فضایی غیر از فضای ایران ارتزاق می کند به نظر می آید  تیم مذاکره کننده و دولت این فضا را درک نمی کنند.

بیرانوند افزود: امیدواریم در رفتار دولت برای تعطیلی بنگاه های مهم اقتصادی اعم از ارج ، پارس الکتریک و کاشی حافظ و ...عمدی در کار نباشد و اگر عامدانه نباشد غفلت بزرگ دولت  است که با  واردات محصولات بی کیفیت، کمر اقتصاد ایران را می شکند.

وی در خاتمه اذعان داشت:  بنگاه های تولیدی به نفع واردات در حال عقب نشینی هستند دولت در حال کشتی کج با اقتصاد داخلی است زانویش را وسط اقتصادداخلی که تولید محور است گذاشته است  و به نفع واردات کمر  تولید داخلی را می شکند .

ارسال نظرات