خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدارغلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان افزود:بسیج بهترین مامن وسرپناه برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان است.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۷۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری  گفت:هدف در طرح جوانه های صالحین تشکیل و تقویت، تعالی و فراهم ساختن شرایط جذب جوانان به بسیج است چراکه جوانه های صالحین می توانند نقش آفرین باشند.

احمدی با اشاره به اینکه تقویت شبکه طیبه صالحین و تقویت هویت حلقه ها یکی دیگر از برنامه های جوانه های صالحین است تا جوانان و نوجوانان در آن نقش آفرینی و آموزه های انقلاب، اسلام و مقام معظم رهبری را از این طریق این طرح به بدنه جامعه منتقل کنند، ابراز داشت: غنی سازی، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحی، معنوی و تلاش برای سازندگی روحی، اخلاقی و فکری جوانان و نوجوانان یکی دیگر از برنامه های جوانه های صالحین است.فرمانده سپاه سروستان در ادامه بیان داشت:امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی هستیم و دشمن در غالب پوشش ماهواره و ترویج بی بندوباری های اخلاقی در حال جنگ با ما است.

وی ادامه داد: در این فضا بسیج بهترین مامن وسرپناه برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و ایجاد شور و نشاط وبا محوریت قرآن و نماز است وی با تاکید بر تلاوت روزانه قرآن جهت مانوس شدن با کلام خداوند گفت: در فضای طرح جوانه صالحین بخصوص در ماه مبارک رمضان نهضت قرآن خوانی فراموش نگردد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها