خبرهای داغ:
دکتر جمال انصاری مدیرکل دادگستری استان قزوین:

حل مشکلات و اختلافات یکی از مصادیق کاهش جرم و پیشگیری است

پرونده های رسانه در استان ما بسیار ناچیز و اندک است اما سعی خواهیم کرد با تلاش و مدیریت کاملتر شکایت از رسانه ها در همان مراحل ابتدایی حل و فصل شود و به هیچ رسانه ای تعرض نشود تا بتوانند به راحتی به کارشان ادامه دهند.
کد خبر: ۸۶۹۳۹۷۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر جمال انصاری مدیر کل دادگستری استان قزوین ضمن  تبریک ماه مبارک رمضان  در جمع اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه استان قزووین گفت:  رسانه ها با توجه به ظرفیت های عمیقی که دارند می توانند در اعتماد مردم به دستگاه قضا و قانون و پیشگیری جرم با تکرار اطلاع رسانی موثر باشند، رسانه می تواند سنگر بزرگ نظام برای پاسداری از ارزشها، ولایت فقیه، قانون اساسی، تقویت باور های دینی و ملی باشد که باید به نحو احسن ازاین ظرفیت استفاده شود . شاخصه امنیت  برای رسانه های ما  در قزوین  نسبت به جاهای دیگر بالاست، لذا کار ما هم شباهت زیادی به رسانه ها دارد و هر حکمی صادر کنیم موافق و مخالف خاص خود را دارد.
اقدام  در مسیر  حقوقی انسان می تواند به عمق باور های دینی پی ببرد و به خدا خود را نزدیک تر کند
دکتر انصاری در خصوص وضعیت پرونده های رسانه در استان  گفت: پرونده های رسانه  در استان ما بسیار ناچیز و اندک است اما سعی خواهیم کرد با تلاش و مدیریت کاملتر  شکایت از رسانه ها  در همان  مراحل ابتدایی حل و فصل شود و به هیچ  رسانه ای تعرض نشود تا بتوانند به راحتی به کارشان ادامه دهند و رسالت امید و آرامش را در بین مردم  و جامعه ترویج کنند در استان قزوین اخلاق رسانه‌ای مناسب است و با توصیه و کار فرهنگی که قشر سازمان بسیج رسانه انجام داد می تواند تاثیر گذاری زیادی بر منتقدان بگذارد و با قوی کار کردن می توانید مخالفین را هم جذب کنید و پیشگیری از جرم باید در کار فرهنگی رسانه از مبانی اصلی و اولیه باشد.  
وی در ادامه گفت: حل مشکلات و اختلافات از طریق حقوقی چنانچه به یک باور تبدیل شود یکی از مصادیق کاهش جرم و پیشگیری است.اقدام  در مسیر  حقوقی انسان می تواند به عمق باورهای دینی پی ببرد و به خدا خود را نزدیک تر کند. اینکار لازمه تنویر افکار عمومی برای کاهش جرایم  و پرونده های دادگاه می باشد.
از کنسرت ها در چارچوب شرع و قانون به طور قاطع حمایت می کنیم
مدیرکل دادگستری استان قزوین پیرامون برگزاری کنسرت ها  گفت: ما با اجرای کنسرت ها مخالف نیستیم بلکه هر کنسرتی که در چارچوب هنجار های ملی و مذهبی و شرعی و قانونی برگزار شود نه تنها مخالفت نمی کنیم بلکه با تمام  توان آن را تقویت خواهیم کرد و چنانچه این موضوع به یکی از رویه ها و فرهننگ ناپسند برای هنجار شکنی جامعه شود به شدت برخورد می کنیم و هیچ اغماضی هم با متخلفان نخواهیم داشت. وظیفه ما در این است که هنجار شکنی در جامعه را کنترل کنیم  و جو امن و آرامی را برای مردم فراهم کنیم. مماشات با هنجار شکنان می تواند زمینه هرج و مرج و نا امنی را فراهم کند.


1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار