خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین:

بسیج رسانه سنگری انقلابی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن است

در دیدار اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج رسانه با مدیرکل دادگستری استان قزوین حمایت از برخورد انقلابی دستگاه قضا با هنجار شکنان توسط رسانه های استان اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۰۵۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد سربازمسئول سازمان بسیج رسانه استان در نشست صمیمی اعضای شورای مرکزی رسانه استان با مدیرکل دادگستری استان گفت:  سازمان بسیج رسانه به عنوان یک سنگر انقلابی  برای مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم شبانه روز در حال تلاش است، و با آفند و پدافند  در مواجه با دشمن بتوانیم سربلند باشیم و حافظ منافع ملت ونظام باشیم. مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: امروز دشمن در حوزه سخت نمی تواند با ما برخورد کند زیرا ما به بازدارندگی و قدرت کامل رسیدیم، اما دشمن کارش را با دشمنی دنبال می کند، و با تغییر تاکتیک امروز به جنگ نرم  فرهنگی روی آورده است.
سرباز بیان داشت: کسانیکه دغدغه نظام و انقلاب را دارند را توانستیم  در این سازمان جذب کنیم تا بتوالنیم در جهت اهداف و آرمانهای مقدس انقلاب و امام حرکت کنیم، در این سازمان کسانیکه دغدغه ولایت دارند به درستی و با دقت به ابزار فرهنگی و علمی مجهز هستند تا بتوانند در جهت اهداف نظام  تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند و هرجا نیاز به فرهنگ سازی باشد ما به عنوان یک مشاور امین و بازوی فرهنگی به قوه قضاییه در جهت تنویر افکار عمومی و آگاه سازی  جامعه کمک کنیم.
وی تاکید کرد: سازمان بسیج رسانه به عنوان یک سنگر انقلابی در همه عرصه ها حضور خواهد داشت. ما حمایت قاطع خود را از برخورد انقلابی دستگاه قضا با هنجار شکنان  اعلام می کنیم و در هر جا نیاز به حمایت از قانون باشد ما در حوزه رسانه پیشتاز خواهیم بود.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار