فرماندار خاتم با بیان اینکه امروزه اهمیت اطلاع رسانی بر کسی پوشیده نیست گفت: انعکاس واقعیت های خبری باید به دور از گرایش ها و جناح بندی ها باشد.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۲۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، محمد زاده رحمانی در جمع خبرنگاران شهرستان، صداقت و راستگویی را از شاخص های خبرنگاران نامید و افزود: آنها باید تلاش کنند در جهت انعکاس واقعیت ها و به دور از گرایش های فردی و جناحی، رسالت خبری خود را انجام دهند.

وی در این نشست که معاون خبر صدا و سیمای یزد نیز حضور داشت گفت: با رویکرد جدید صدا و سیما امید داریم تا با پخش گزارش هایی که به شهرستان خاتم اختصاص داده می شود موجب جذب مخاطبان بیشتر و افزایش همگرایی مردم با مرکز استان شود.

زاده رحمانی از ایجاد دفتر خبری صدا و سیما در شهرستان طی سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: به دلیل بعد مسافت و مشکلاتی که از این نظر وجود داشته سعی کردیم تا به خبرنگاران برای ارائه بهتر گزارشات هر گونه کمکی را انجام دهیم.

معاون خبر صدا و سیمای استان نیز با اشاره به اینکه سوژه یابی خبرنگاران سال جاری باید بیشتر بر محوریت نامگذاری اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل باشد از توجه ویژه به گزارشات در این راستا توسط صداو سیمای استان خبر داد.

جعفری افزود: معرفی ظرفیت های شهرستان ها در گزارشات خبری در توسعه مناطق، کارآفرینی و اشتغال موثر است.

وی شهرستان خاتم را سرشار از پتانسیل ها خواند و ادامه داد: خبرنگاران باید این ظرفیت ها را در شهرستان پوشش دهند تا علاوه بر شناسایی پتانسیل ها نگاه ویژه مسئولان نیز به این قسمت معطوف گردد.


ارسال نظرات