خبرهای داغ:
نخستین مرحله مانور امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در کنگاور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۵۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، نخستین مرحله مانور امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بعد از ظهر امروز در کنگاور برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور در این مراسم اظهار داشت: همان‌طور که نماز و روزه واجب است، امر به معروف و نهی از منکر نیز یکی از واجبات و از جمله فروع دین است که متاسفانه به فراموشی سپرده شده است.

علی حیدرنژاد ضمن اشاره به تاریخ‌چه تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کشور، بیان کرد: مانور تذکر لسانی، وظیفه همگانی قبل از ماه رمضان به ما ابلاغ شد که این مانور در ماه مبارک رمضان در چهار مرحله به‌صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور اضافه کرد: نخستین مرحله این مانور امروز با حضور گسترده مردم متدین و مسئولان شهرستان کنگاور به‌صورت خودرویی و نفرات برگزار شد.

*میزان کم وجود منکرات در کنگاور به‌دلیل تدین مردم

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خاطرنشان کرد: اگر به امر به معروف و نهی از منکر این واجب فراموش شده اهمیت داده شود، بسیاری از معضلات حل خواهد شد.

حیدرنژاد ضمن اشاره به وجود پربرکت علمای بزرگ در شهرستان کنگاور، اظهار داشت: کنگاور معروف به شهر تدین و شهر حاج‌آقا بزرگ عراقی است، لذا به لطف خدا منکرات در این شهرستان بسیار کم است.

ارسال نظرات