معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ادارات خدمات رسان در حوزه وزارتخانه های نفت و نیرو موظف به خدمات رسانی به گلزار و یادمان شهدا هستند.
کد خبر: ۸۶۹۴۱۸۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
به گزارش بسیج پژمان نیک اقبالی در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان، افزود: دو وزارتخانه نیرو و نفت موظفند مطابق آئین نامه اجرایی ماده 11 قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران هزینه خدمات مربوط به آبرسانی، برق رسانی و گاز رسانی از جمله انشعاب آنها را به گلزارها و یادمان های شهدا تامین کنند.
وی اظهار داشت: در این آئین نامه وزارت راه و شهرسازی هم موظف است نسبت به احداث و بهسازی جاده های مواصلاتی مناسب، تامین هزینه های خدمات مربوطه و تهیه و نصب تابلوهای راهنمائی گلزارها و یادمان شهداء اقدام نمایند.
نیک اقبالی، تعداد گلزارهای استان را 518 گلزار برشمرد و گفت: 410 گلزار ساماندهی  و 118 گلزار ساماندهی نشده است و 17 گلزار در دست اجرا می باشد.
معاون عمرانی بیان کرد: کار آبرسانی به 180 گلزار در استان انجام شده و 64 گلزار در سال جاری در برنامه آبرسانی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: سه میلیارد و 400 میلیون تومان برای ساماندهی گلزارها مورد نیاز است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال گلزار ها ساماندهی می شود.
نیک اقبالی یادآور شد: اگر این اعتبار تخصیص داده نشود، سعی مدیریت استان بر این است تا پایان سال 96کلیه گلزارهای استان ساماندهی شوند.
به گفته وی، تندیس ها و المان های شهدا در دست تهیه است و تا قبل از برگزاری کنگره سراسری شهدا باید به اتمام برسد.
ارسال نظرات