خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلستان ؛

پیشکسوتان بسیجی مجاهدین مجسم انقلاب هستند/بسیج شاکله و اندامش جذب است

فرمانده سپاه گلستان :اگر امروز از سازمان ارتش ،سپاه و ناجا منفک شده ایم این دلیل بر متوقف شدن نیست بلکه باید با حضور درسازمان بسیج پیشکسوتان همانند یک لکوموتیو در استانها واگن ها پشت سر خود ببندیم.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۲۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ،سردار رحمت الله صادقی در مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه نینوا گلستان ،اظهار کرد:دفاع از انقلاب و 38 سال حفاظت از آرمانهای امام از روحیات بالای پیشکسوتان بسیجی است و یک خاطره و تجربه شما به اندازه ده ها منبع و فیلم برای جوانان این جامعه تأثیرگذار است و شما مجاهدین مجسم این انقلاب هستید.

فرمانده سپاه گلستان حضور در سازمان بسیج پیشکسوتان را قدم گذاشتن در راه بزرگان انقلاب اسلامی خواند و گفت:اگر امروز از سازمان ارتش ،سپاه و ناجا منفک شده ایم این دلیل بر متوقف شدن نیست بلکه یک بسیجی هستیم و با حضور دراین سازمان باید همانند یک لکوموتیو در استانها واگن ها پشت سر خود ببندیم.

سردار صادقی با تأکید بر اینکه برنامه های سازمان بسیج پیشکسوتان نباید به چند برنامه پیش پا افتاده بسنده کنند ،اذعان کرد:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که سیاست تهدید با نفوذ است و در  اقتصاد فرمول اقدام ما اقتصاد مقاومتی ،در فرهنگ تهدید دشمن از نوع نرم و همچنین در حوزه نظامی باید دغدغه مسأله نظامی داشته باشیم که این 4 موضوع باید در کارگروه ها توجه و بحث شود .

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در حوزه جهاد کبیر افزود:تکنیک جهاد کبیر تبیین و اقناع است پس در این راه باید اجبار کنارگذاشته شود و باید دید در حوزه تبیینی و تشریحی در مجموع بسیج پیشکسوتان چه ظرفیتی می تواند متناسب با تهدیدات نفوذ در ابعاد و عرصه هایش ورود کند .

فرمانده سپاه گلستان در ادامه بیان مطلب جهاد کبیر گفت:این ظرفیت به وجود آمده مانند سد بزرگی است که آب را پشت خود ذخیره کرده و باید کانال های هدایتشان شناسایی شود و بر اساس فرامین حضرت آقا آنچه را که این سازمان بزرگ باید انجام دهد به روز بودن ،به موقع عمل کردن و انقلابی گام برداشتن است.

سردار صادقی ظرفیت نیروهای مسلح را ظرفیت فراوانی خواند و بیان داشت:هیچ قوه ای نباید در جهت دفع این ظرفیت باشد که بسیج شاکله و اندامش جذب است .

وی با بیان این مطلب که انقلاب ادامه دارد این مطلب را اشاره ای به فرمایشات مقام معظم رهبری در سوم خرداد خواند و گفت:باید دقت کرد و این را سرلوحه ذهن و عمل خود قرار داد که دشمن در این عرصه هدفش ایجاد تبعیت درونی از استکبار و نظام سلطه است .

فرمانده سپاه گلستان درادامه تصریح کرد:هدف دشمن در درون انقلاب اسلامی این است که با تبعیت در اقشار جامعه مسؤلین ،سیاستمداران ،فرهنگیان و حتی جامعه روحانیون هدف خود را طوری تنظیم کند که این نیروها بدون جیره و مواجب هیچ سازمانی حرف نظام سلطه را بزنند و بر این اساس ریل های مختلفی را برای رسیدن به اهداف خود در عرصه های گوناگون طراحی کرده است.

سردار صادقی در پایان از مجموع بسیج پیشکسوتان خواست تا در حوزه تبیین وظایف خود را بهتر بشناسند و برنامه هایی که متوقف کننده این راه است را حذف و برای حوزه های فرهنگ ،اقتصاد ،سیاست و بخش هایی که توسط دشمن فتح شده است تلاش کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها