رئیس دفاتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان گفت: بسیج اساتید در دانشگاهها مورد احترام تمام سلایق فکری است.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۴۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، حجت الاسلام حسینی در دیدار اساتید بسیجی دانشگاههای خرم آباد با نماینده ولی فقیه در لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه انجام شد، گفت: بسیج اساتید مورد احترام تمام سلایق فکری هستند چون حول محور ولایت فعالیت می کنند؛ البته ما به این وضع قانع نیستیم چون بیشتر از این می توان از ظرفیت بسیج اساتید استفاده کرد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت بالایی از اساتید مومن در دانشگاهها برخورداریم افزود: اساتید دانشگاههای استان در امور خیر مشارکت می کنند و حضور آنها در صف های نماز جماعت بسیار ارزشمند است.

رئیس دفاتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان گفت: بسیج اساتید می تواند در تحقق آزاداندیشی که از مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاهها است گام موثری بردارد و از آن حمایت کند.

حسینی بر ضرورت استفاده ازظرفیت اساتید بسیجی برای پاسخگویی به شبهات در فضای فضای مجازی تاکید کرد و افزود: شیاطین در فضای مچازی به شدت کار می کند که جوانان را از معنویت تهی کنند و با این حال باید در جهت باورهای دینی جوان ها و بیمه کردن آنها در برابر شبهات دینی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان عرفان های چینی و هندی کهنه را در قالب های نو ارائه می کنند تصریح کرد: ازسوی دیگر تفکرات و سبک زندگی غربی سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده است.

رئیس دفاتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان گفت: تعیین ساعت فرهنگی را در دانشگاه لرستان پیشنهاد دهیم که حلقه های صالحی را هم می توانیم در این ساعت برگزار کنیم.

ارسال نظرات