مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد لرستان گفت: حلقه های صالحین اساتید در دانشگاه آزاد خرم آباد رونق یافته است.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۴۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، حجت الاسلام قدرتی در دیدار اساتید بسیجی دانشگاههای خرم آباد با نماینده ولی فقیه در لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه انجام شد، گفت: با تشکیل حلقه های صالحین اساتید به صورت دانشکده ای در دانشگاه آزاد خرم آباد مخاطبین این حلقه ها در مقایسه با گذشته که به صورت فراخوان و در سطح دانشگاه تشکیل می شد به دو برابر افزایش یافته اند.
وی با بیان اینکه دانشکده ای شدن حلقه های صالحین اساتید از ترم دوم در دانشگاه آزاد خرم آباد انجام شد و خوشبختانه مورد استقبال اساتید نیز قرار گرفت، افزود: از آغاز ترم دوم تاکنون 28 سرفصل با موضوعات سیاسی و بصیرتی و اعتقادی و معرفتی در حلقه های صالحین بسیج اساتید این دانشگاه مطرح شده است.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد لرستان خواستار تشکیل مجمع مشورتی اساتید دانشگاه دفتر نماینده ولی فقیه در استان مشابه مجمع مشورتی جوانان این دفتر شد و گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاهها و اساتید در مسیر تعالی علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان و به تبع آن در کشور موثر است.
قدرتی بیان کرد: پیشنهاد می کنیم که مجمع مشورتی اساتید نیز با محوریت استانداری تشکیل شود تا بیشتر از ظرفیت و توان اساتید در راستای پیشرفت استان استفاده شود.

ارسال نظرات