معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان:

برگزاری مراسم بزرگداشت، شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای در هفته قوه قضائیه

همزمان با هفته قوه قضائیه مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۵۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان در جلسه ستاد بزرگداشت شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام و روز جهانی قدس گفت: امسال طبق هماهنگی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، برنامه‌های متعددی به مناسبت هفتم تیرماه برگزار خواهد شد.

بشیر مقدمی با اشاره به اینکه برنامه‌ها نباید صرفا محدود به بنرهای تبلیغی شود، افزود: بنرهایی که معاونت فرهنگی در سطح شهر نصب کرده، پیام‌های خوبی برای کاهش جرائم دارد و درخواست داریم که بنرهای تبلیغی به مناسبت هفته قوه قضائیه نیز حاوی همین پیام‌های آموزنده باشد.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی دادگستری همزمان با هفته قوه قضائیه در زنجان اظهار کرد: برگزاری نشست خبری رئیس کل دادگستری استان زنجان در روز 29 خرداد ماه از برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته قوه قضائیه است.

مقدمی همچنین از دیدار مجموعه قضایی استان شامل قضات دادگستری و همچنین سازمان‌های تابعه با نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان خبر داد و گفت: این دیدار 31 خرداد ماه در دفتر امام جمعه زنجان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان ادامه داد: در همین راستا در روز یکم تیر ماه نیز همایشی با حضور دادگستری در ساعت 20 و 30 دقیقه در مجموعه فرهنگی و ورزشی امام رضا برگزار خواهد شد.

مقدمی با بیان اینکه روز سوم تیر ماه نیز مراسم گلباران مزار شهدا برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه در چهارراه پایین با حضور مجموعه قضایی استان برگزار خواهد شد.

وی شرکت در نماز جمعه و سخنرانی مسؤولان قضایی در نماز جمعه را نیز از برنامه‌های هفته قوه قضائیه اعلام کرد و گفت: در همین راستا در مرکز استان جعفر گلمحمدی رئیس کل دادگستری استان در خطبه‌های پیش از نماز جمعه سخنرانی خواهد کرد.

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه روز دوشنبه هفتم تیر ماه مراسم بزرگداشت، شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه با مداحی مهدی رسولی و سخنرانی آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی همراه خواهد بود.

مقدمی با اشاره به اینکه امسال در 100 مسجد مشاوره حقوقی رایگان با هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به مردم با حضور قضات و وکلا ارائه خواهد شد، اضافه کرد: از این تعداد 45 مسجد مربوط به مراکز استانی است.

معاون فرهنگی دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته قوه قضائیه است، گفت: بازدید قضات از زندان‌ها و دیدار چهره به چهره با زندانیان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته قوه قضائیه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دیدار مجموعه قضایی استان با دستگاه‌های اجرایی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته قوه قضائیه است، تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز برنامه‌ها به صورت مفید و مثمر ثمر اجرا شود.

ارسال نظرات