معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
مراسم بزرگداشتی با عنوان «خدیجه مادر امت» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۵۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جلسه هماهنگی بزرگداشت وفات حضرت خدیجه (س)، از برگزاری مراسم بزرگداشتی با عنوان «خدیجه مادر امت» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان خبر دادو گفت:

حجت‌الاسلام محمود محمدی بابیان اینکه این مراسم بزرگداشت روز پنجشنبه مصادف با ۱۰ رمضان و ۲۷ خردادماه برگزار می‌شود، افزود: حضرت خدیجه (س) مادر امت و اولین بانوی مشرف شده به دین اسلام است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه برنامه های سالگرد وفات حضرت خدیجه(س)، اظهار داشت: باید خلاء موجود در خصوص شناسانده شدن مقام و شخصیت آنحضرت در جامعه رفع شود.

محمدی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت خدیجه زنی بود که تمام اموال خود را برای ترویج دین اسلام هزینه کرد

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: بر اساس دستورالعمل که از سازمان اوقاف ارسال‌شده باید برنامه‌ای درخورشان بانوی مادر امت در بقاع متبرکه استان برگزار شود.

محمدی اظهار داشت: امسال در قالب برگزاری طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان، مراسم سوگواری وفات حضرت خدیجه (س) نیز برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این برنامه‌ها از مادران شهید تجلیل خواهد شد و بروشورها و کتابچه‌هایی در خصوص این بانوی بزرگ در بین مردم توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تجمع بانوان با عنوان «خدیجه مادر امت» در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و خاطر ننشان ساخت: این برنامه مهم شاخص به مناسبت گرامیداشت و تکریم این بانوی بزرگوار است که ساعت ۱۶.۳۰ در شبستان قمر بنی‌هاشم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات