هشتمین نمایشگاه ناشران کتاب همزمان با هفته دولت در زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۵۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در جلسه هماهنگی هشتمین نمایشگاه ناشران کتاب کشور با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب موجب ارتقاء شاخص های فرهنگی استان خواهد شد گفت: با توجه به تجربه سالهای گذشته و استقبال شهروندان از نمایشگاههای کتاب، باید شرایط لازم برای این حضور بیشتر از گذشته فراهم شود.

حمید رضا شهبازی با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه ناشران کتاب همزمان با هفته دولت، افزود: برگزاری این نمایشگاه تأثیرات خوبی بر استان داشته، و شاهد نشاط و رونق اجتماعی در سطح شهر خواهیم بود.

وی با بیان این که برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی بجهت ارائه خدمات به ناشران و بازدیدکنندگان نیاز به هماهنگی بیشتری دارد اظهار داشت: بررسی و تسهیل مسیرهای تردد، تبلیغات شهری، پوشش رسانه ای، خدمات زیرساختی نظیر تأمین آب و خطوط مخابرات از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در ادامه جلسه مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش اجمالی از به هفتمین نمایشگاه ناشران کتاب کشور در سال 93 ارائه نمود و گفت: این نمایشگاه در سال 93 از ششم لغایت 12 شهریور در محل برگزاری نمایشگاه کاسپین دایر شد.

مقدم افزود: در این دوره، 375 ناشر با بیش از 30 هزار عنوان کتاب و در فضایی به مساحت 14380 متر مربع حضور داشتند.

وی تعداد غرفه های هفتمین نمایشگاه ناشران کتاب کشور را 290 غرفه ویژه کتاب به اضافه سایر غرفه های متناسب با شعار سال عنوان نمود و افزود: هزینه برگزاری این نمایشگاه 235 میلیون تومان و میزان فروش کتاب، 300 میلیون تومان بود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تعداد بازدیدکنندگان در این نمایشگاه 42 هزار نفر اظهار امیدواری نمود: ایجاد شرایط بهتر از سالهای گذشته برای ناشران و افزایش بازدیدکنندگان زمینه فروش بیشتر کتاب را فراهم نموده و رغبت ناشران برای حضور در سالهای آتی را فراهم خواهد نمود.

ارسال نظرات